XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Alleen als die evenveel vvm heeft. Wait whut :scratch:

Haha, het punt dat ik probeer te maken is dat "x keer BW liften" echt een onzin manier is om naar kracht te kijken. Iedere keer zie ik "wow, je hebt x keer BW gedaan, sterk!" en het slaat gewoon nergens op, die methode is altijd extreem in het voordeel van lichtgewichten. Het is de reden waarom wilks ontwikkeld is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.442
Haha, het punt dat ik probeer te maken is dat "x keer BW liften" echt een onzin manier is om naar kracht te kijken. Iedere keer zie ik "wow, je hebt x keer BW gedaan, sterk!" en het slaat gewoon nergens op, die methode is altijd extreem in het voordeel van lichtgewichten. Het is de reden waarom wilks ontwikkeld is.

True. Voor jezelf is het wel leuk om eens een target te zetten adhv je bw maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik heb een Wilks van 429.13. is dit goed?

Filmpjes?

429,13 wilks is wel stevig raw. Haal ik bij lange na niet. Dat is zeg maar ongeveer wat de top van de Nederlandse naturel powerlifters neerzetten.

Valt wel mee toch? 175 bench 250 sq 300 dl?
Ik ben dan geen true natty tho.. ;)
En ik squat niet atg maar parallel (A)

• #35.451
Ik zie toch dingen dat +300 al vrij sterk is. +400 is zelfs elite.

Valt wel mee toch? 175 bench 250 sq 300 dl?
Ik ben dan geen true natty tho.. ;)
En ik squat niet atg maar parallel (A)

Laat ik het zo zeggen, een 175 bench en 300 DL zijn behoorlijk sterk. Squat durf ik niets over te zeggen, omdat de meesten die zeggen "par maar niet ATG" te squatten, niet erg diep gaan. Hehe. Ik weet dat je niet natty bent, maar ik gaf het als een indicatie. Ik weet niet precies hoe sterk de non-natty Nederlandse PL-ers zijn. Maar 430 is ongeveer de Nederlandse natty top.

Ik zie toch dingen dat +300 al vrij sterk is. +400 is zelfs elite.

Mwoah. Persoonlijk ben ik van mening dat het vanaf 380 a 390 wilks wel redelijk serieus begint te worden. Alles onder de 350 wilks is niet echt veel man. 300 wilks zou voor mij bijvoorbeeld een 490 totaal zijn, dus een verdeling van 180 / 100 / 210 ofzo. Dan ben je echt gewoon niet sterk op 96 kilo.

• #35.455
Mwoah. Persoonlijk ben ik van mening dat het vanaf 380 a 390 wilks wel redelijk serieus begint te worden. Alles onder de 350 wilks is niet echt veel man. 300 wilks zou voor mij bijvoorbeeld een 490 totaal zijn, dus een verdeling van 180 / 100 / 210 ofzo. Dan ben je echt gewoon niet sterk op 96 kilo.

Als je het zo stelt is het idd niet erg sterk nee... voor ons dan :p Denk dat heel veel, niet competitie draaiende mensen,
hier best tevreden mee zouden zijn

Als je het zo stelt is het idd niet erg sterk nee... voor ons dan :p Denk dat heel veel, niet competitie draaiende mensen,
hier best tevreden mee zouden zijn

Ja, vast wel ja. Een recreatieve sporter zal vast met 300 wilks het idee hebben aardig sterk te zijn ja.

• #35.457
  • #35.458
Terug
Naar boven