XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Gewenning met die hoeveelheden zal idd snel optreden.. Gelukkig ben ik maar een half jaartje van het pad af geweest met pep.. Alleszins valt dat nog mee als ik deze hoeveelheden en aantal uren (ontbrekende) slaap hoor :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.422
Gewenning met die hoeveelheden zal idd snel optreden.. Gelukkig ben ik maar een half jaartje van het pad af geweest met pep.. Alleszins valt dat nog mee als ik deze hoeveelheden en aantal uren (ontbrekende) slaap hoor :D

Ik heb een 15 jaar in dat milieu rondgespookt. Top punt was dat ik ongeveer een jaartje met een (eigenlijk geen)ex heroine junk heb samengewoond.

Wake up call geweest zeker?

• #37.424

Was best gezellig eigenlijk. Kinky wijf was dat :roflol:

Toen ik mijn vrouw tegenkwam was het eigenlijk van de ene dag op de andere gedaan gewoon. Samenwonen, gedaan met feesten.
Tijd voor een familie. Dat was eigenlijk de wake up call :)

Ik een 5 jaartjes, maar never 3 gram mam haHa!
Vrienden namen ook wel eens 10 pillen op een avond, terwijl ik met 2 al helemaal van pad was..

• #37.427
Ga je nu gewoon op onderhoud eten?

Pics van je ex? :D

• #37.429
Ga je nu gewoon op onderhoud eten?

Pics van je ex? :D

Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wat denk jij? Of ik eet meer, of ik doe minder cardio of ik drop the burners.

Hahaha. Dat was nog in de tijd dat er amper digitale foto's waren man. Ik ben bijna 40 hoor :p

Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wat denk jij? Of ik eet meer, of ik doe minder cardio of ik drop the burners.

Hahaha. Dat was nog in de tijd dat er amper digitale foto's waren man. Ik ben bijna 40 hoor :p

Ik zou op onderhoud gaan zitten en rustig 2/3x pw cardio

Welke burners zit je op?

Ben je nog geen 50? :p

tumblr_l24eaiodBb1qzftcho1_400.jpg

Stel junks allemaal :D

• #37.433
Ik zou op onderhoud gaan zitten en rustig 2/3x pw cardio

Welke burners zit je op?

Ben je nog geen 50? :p

Done deal

Die cardio is wel moeilijk. Zaterdag heb ik bv ook cardio gedaan. Maar nadien nog 4u intensief in de tuin bezig geweest.
Zondag idem maar nadien liggen voetballen, trampoline springen met de kleine voor een paar uur.

75 T3
120 Clen (2weken on/off)
3 Inferno (2weken on/off)

Dan geef ik een feest voor DBB :p

ha gatver

Hahaha. De ene verslaving voor de andere ruilen hé :p

Gelukkig ben ik enkel maar verslaafd aan pr0n en werkt dat testosteronverhogend ...

ik bedoel met 2/3x in de week rustig cardio ook gewoon rustig cardio.
Fietsen 20/30 minuutjes. En niet sprinten ;)

Ik weet hoe je denkt. Zo dacht ik vroeger ook. Van ik zit in de cut dus moet snel en hard vet droppen.
Maar je kan beter rustig aan doen zodat je later nog genoeg 'speelruimte' hebt met je kcal en cardio.
Cardio kan omhoog als je stilvalt. Kcal kan naar beneden als je stilvalt.
Als je direct als een gek cardio gaat doen en low kcal blijft er veel minder ruimte over als je weer stilvalt.
En zo snel verlies je geen spier met aas.

120 clen? Direct? Wat is dat voor kut merk dan? :P

• #37.436
ik bedoel met 2/3x in de week rustig cardio ook gewoon rustig cardio.
Fietsen 20/30 minuutjes. En niet sprinten ;)

Ik weet hoe je denkt. Zo dacht ik vroeger ook. Van ik zit in de cut dus moet snel en hard vet droppen.
Maar je kan beter rustig aan doen zodat je later nog genoeg 'speelruimte' hebt met je kcal en cardio.
Cardio kan omhoog als je stilvalt. Kcal kan naar beneden als je stilvalt.
Als je direct als een gek cardio gaat doen en low kcal blijft er veel minder ruimte over als je weer stilvalt.
En zo snel verlies je geen spier met aas.

120 clen? Direct? Wat is dat voor kut merk dan? :P

Ja. Weet ik eigenlijk wel. En ja, je hebt gelijk :p

PRL. Tabs van 40mcg ;) Doen aardig goed hun werk ;-) En natuurlijk eerst opgebouwd per 2 dagen +20mcg erbij.

• #37.438
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Strip T's 500 Black Edition
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 97kg

Comments: Super slomo LISS cardio @ 150hbpm - kreeg mijn hartslag gewoon niet lager.
15min fiets
15min step
15min crosstrainer

Lichamelijk is het nog wat raar. Over het algemeen gaat het wel goed. Maar de fijne motoriek lijkt nog wat achter te blijven.

Laatst bewerkt:
Rustig aan he ouwe!!

Terug
Naar boven