- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewenning met die hoeveelheden zal idd snel optreden.. Gelukkig ben ik maar een half jaartje van het pad af geweest met pep.. Alleszins valt dat nog mee als ik deze hoeveelheden en aantal uren (ontbrekende) slaap hoor![]()

Denk het niet, de stank die er heel de dag vanaf kwam moet onverdraaglijk geweest zijnNiet waar
3gr per dag.. Je had vast veel "vrienden" in deze tijd dan..

Ik een 5 jaartjes, maar never 3 gram mam haHa!
Vrienden namen ook wel eens 10 pillen op een avond, terwijl ik met 2 al helemaal van pad was..
Die legale eca van vroeger nam ik er ook wel eens 10 per dag van ofzo 
Denk het niet, de stank die er heel de dag vanaf kwam moet onverdraaglijk geweest zijn![]()
![]()

Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wat denk jij? Of ik eet meer, of ik doe minder cardio of ik drop the burners.
Hahaha. Dat was nog in de tijd dat er amper digitale foto's waren man. Ik ben bijna 40 hoor![]()

Ik zou op onderhoud gaan zitten en rustig 2/3x pw cardio
Welke burners zit je op?
Ben je nog geen 50?![]()

ik bedoel met 2/3x in de week rustig cardio ook gewoon rustig cardio.
Fietsen 20/30 minuutjes. En niet sprinten
Ik weet hoe je denkt. Zo dacht ik vroeger ook. Van ik zit in de cut dus moet snel en hard vet droppen.
Maar je kan beter rustig aan doen zodat je later nog genoeg 'speelruimte' hebt met je kcal en cardio.
Cardio kan omhoog als je stilvalt. Kcal kan naar beneden als je stilvalt.
Als je direct als een gek cardio gaat doen en low kcal blijft er veel minder ruimte over als je weer stilvalt.
En zo snel verlies je geen spier met aas.
120 clen? Direct? Wat is dat voor kut merk dan?![]()

Doen aardig goed hun werk ;-) En natuurlijk eerst opgebouwd per 2 dagen +20mcg erbij.Trainspotting!