Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clen is een b*ch, ineens heb je teveel en ga je trillen..
Even dagje rustig aan doen en voldoende eten / drinken!

Vorig jaar gaf je lichaam je ook al zo'n waarschuwing. Ik kan er niet heel verbaasd over zijn.

Lessons learned: don't do drugs
(zie ook handtekening, wil je erbij?)

Haha. Drugs are great. Je moet er gewoon niet te gek mee doen
Idd. Dit was nog erger dan een paar gram pep op een avond![]()

Een paar gram pep? Whut deed jij in jouw jongere adonis jaren een PAAR gram pep?! Vrijdag begonnen dinsdag pas weer slapen zeker![]()

Holy shit Rob :OIk kocht iedere maand een 100gr (soms meer) en die was op na die maand![]()
Ik kocht iedere maand een 100gr (soms meer) en die was op na die maand![]()

Haha. Drugs are great. Je moet er gewoon niet te gek mee doen
Idd. Dit was nog erger dan een paar gram pep op een avond![]()
De pep bedoel ik met eerste regel, pep was zo weg..

Mwoah na een grammetje of 3 heb je zeker wel minimaal 48+ h een sky high heart rate![]()
Moet er niet meer aan denken 
Niet waar
3gr per dag.. Je had vast veel "vrienden" in deze tijd dan.. Of verkocht je alles door![]()
Voordeel was dat t volgende dag aardig uit je systeem verdween.. Ik had nachtdiensten dit weekend en dacht, laat ik es wat clen proberen..
Nu op m'n vrije dag voel ik m nog, zeker na een bak koffie HR sky high.. En dat is het gevaar met clen, het is niet weg na een dag, maar je bent geneigd te verhogen terwijl dat vaak niet eens hoeft zo snel!!
Mwoah na een grammetje of 3 heb je zeker wel minimaal 48+ h een sky high heart rate![]()
Bedenk je ook nog dat je het wss over een periode van 12-20u neemt.. Waarbij je de halfwaardetijd ook steeds verlegt haha. Bye bye sleepMoet er niet meer aan denken
![]()