XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Clen is een b*ch, ineens heb je teveel en ga je trillen..
Even dagje rustig aan doen en voldoende eten / drinken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.402
Clen is een b*ch, ineens heb je teveel en ga je trillen..
Even dagje rustig aan doen en voldoende eten / drinken!

Dit was geen trillen zoals ik clen shakes gewend ben. Als je je vork of pintje water al niet meer naar je mond krijgt. Typen ging niet meer. Sms al
helemaal niet meer. Ik kon mijn phone zelfs niet vasthouden. Ik kan aardig wat clen verdragen en heb al vaker op 150mcg gezeten voor 2 weken.
Maar deze van PRL is precies nog een maatje meer dan ik gewend ben :)

Ach ja. Thanks God for Benzo's :)

Vorig jaar gaf je lichaam je ook al zo'n waarschuwing. Ik kan er niet heel verbaasd over zijn.

• #37.404
Vorig jaar gaf je lichaam je ook al zo'n waarschuwing. Ik kan er niet heel verbaasd over zijn.

Ja idd. Ik moet een beetje voorzichtiger gaan zijn. Ik ben echt geen 20 meer. Voldoende slapen en toch maar weer
wat meer eten. Niet alles gelijk willen :)

Beetje voorzichtig doen hè!

• #37.406
Lessons learned: don't do drugs
(zie ook handtekening, wil je erbij? :))

Clen is troep, rustig aan ouwe

• #37.409
Haha. Drugs are great. Je moet er gewoon niet te gek mee doen ;)

Idd. Dit was nog erger dan een paar gram pep op een avond :roflol:

Een paar gram pep? Whut deed jij in jouw jongere adonis jaren een PAAR gram pep?! Vrijdag begonnen dinsdag pas weer slapen zeker :roflol:

• #37.411
Haha. Drugs are great. Je moet er gewoon niet te gek mee doen ;)

Idd. Dit was nog erger dan een paar gram pep op een avond :roflol:

Voordeel was dat t volgende dag aardig uit je systeem verdween.. Ik had nachtdiensten dit weekend en dacht, laat ik es wat clen proberen..
Nu op m'n vrije dag voel ik m nog, zeker na een bak koffie HR sky high.. En dat is het gevaar met clen, het is niet weg na een dag, maar je bent geneigd te verhogen terwijl dat vaak niet eens hoeft zo snel!!

De pep bedoel ik met eerste regel, pep was zo weg..

SLEEP IS FOR THE WEAAAK als je aan pep zit.

• #37.420

En toch nog eten en slapen erbij

Niet waar :eek:

3gr per dag.. Je had vast veel "vrienden" in deze tijd dan.. Of verkocht je alles door :roflol:

Haha. Nee man. In het weekend vaak ook nog andere feest artikelen erbij.

Voordeel was dat t volgende dag aardig uit je systeem verdween.. Ik had nachtdiensten dit weekend en dacht, laat ik es wat clen proberen..
Nu op m'n vrije dag voel ik m nog, zeker na een bak koffie HR sky high.. En dat is het gevaar met clen, het is niet weg na een dag, maar je bent geneigd te verhogen terwijl dat vaak niet eens hoeft zo snel!!

Ja idd. Nu verhoog je gewoon standaard om de 2 dagen ofzo. Eigenlijk met je gewoon je lichaamstemperatuur in de gaten houden.

Mwoah na een grammetje of 3 heb je zeker wel minimaal 48+ h een sky high heart rate :eek:

Na een tijdje went het gewoon man. Enkel je neusbeen krijgt aardig wat te verduren.

Vaste morgendienst toen ook steeds. In het weekend sliep ik niet echt. En door de week van 2u tot 5u ofzo

Bedenk je ook nog dat je het wss over een periode van 12-20u neemt.. Waarbij je de halfwaardetijd ook steeds verlegt haha. Bye bye sleep :o Moet er niet meer aan denken :eek:

Zoals ik al zei man. Het went. Een beetje zoals cafeïne eigenlijk.

SLEEP IS FOR THE WEAAAK als je aan pep zit.

:klink:

Terug
Naar boven