Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.381
Vergeet niet dat lichaam snel went aan cardio.

Dus moet steeds meer/langer/intensiever om zelfde aantal kcal te verbranden.

Daarom cardio zo lang mogelijk uitstellen in de cut :p

Ik weet eigenlijk niet of dat wel telt met burners erbij.

Gewoon opbouwen zoals je met je gewichten doet. Niet zomaar wat minuten weg trappen.

Liever wat meer en zwaardere cardio dan kcals droppen :p

Beter gewoon noet teveel boven onderhoud eten om geen / weinig cardio te hoeven doen :D

Haha. Dat zal ik dan ook graag doen :p

Tja. Eigenlijk weet ik het zo niet. Mijn hartslag lag wel hoog maar uiteindelijk heb ik ongeveer even km/stappen afgelegd. Heb je dan meer kcal
verbrand? Geen idee eerlijk gezegd.
Dat mag hoor :D

De hartslag meter doet maar een benadering van de verbruikte calorieen, maar is wel redelijk goed.
@Jwdoetookmee wat kun jij hier over zeggen met betrekking tot metabolisme..is verbranding afhankelijk van geleverd werk of ook of zelfs voornamelijk van de stijging in hartslag?
Als je techniek, conditie en fitheid verbeteren zal je efficienter, dus met minder calorie ververbruik hetzelfde werk kunnen doen, en zal ook je hartslag lager liggen.

Heb veel te veel om bij te lezen.. Dus ik jump er even in met een *digitale knuffel* in de hoop dat alles inmiddels weer wat beter gaat :)

• #37.385
donderdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 85min
Bodyweight: 98kg :(

Comments: niet slecht :)

Untitled.jpg

Oei, 98kg! Op dit tempo blijft er dadelijk niks meer over Robke! :D Dit weekend weer even goed snaaien om de "schade" te herstellen. Goede workout!

• #37.387
ai ai, ik ben je aan het inhalen, 94 kg al ...

• #37.389
Met 98kg en shredded is niks mis hoor Robke ;) Flinke workout weer..kom je weer een beetje in the groove?

• #37.391
Met 98kg en shredded is niks mis hoor Robke ;) Flinke workout weer..kom je weer een beetje in the groove?

-100 ben je gewoon een wijf :p

Nope. Het is een drama. Geen idee. Vermoed misschien door de T3 en de cardio. Maar het is gewoon bikkelen voor elke rep

Ga je weer door tot er blokjes zichtbaar worden? Zelfs als dat kracht kost.

• #37.394
  • #37.395
In voor foto! :D

• #37.400
Gaat een paar dagen al niet goed met mij jongens. Zaterdag en zondag volop in de tuin gewerkt en maandag ochtend gewoon getraind.
Maandag middag kreeg ik plots tremors. Kreeg mijn vork of mijn glas zelfs niet naar mijn mond zonder te morsen. Zweten tot verrek
en toch ijkoud hebben. Lijkt een OD clen te zijn als ik wat rond kijk op internet. Te lang te hoog gedoseerd. Vanochtend 5mg Diazepam
genomen en nu lijk het wat te beteren. Namiddag nog eens 5mg doen. Ook vitamines/potassium verhoogd.

Terug
Naar boven