XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Niet meer bijkomen ;) Jojo'en is nefast voor je huid. Gewoon zo blijven en het trekt wel redelijk bij bij jou. Jij bent nog jong ;)
Toen ik de eerste keer afviel tot 90kg ofzo op mijn 23ste is het ook goed weggetrokken. Helaas daarna terug bijgekomen.
En nu op latere leeftijd, is het hopeloos
Hmmm.. Betwijfel toch het ergste. In kleding kan ik het natuurlijk goed 'wegpakken', maar onderbuik is echt een hangend zakje zeg maar, niet echt flatteus om te omschrijven.. Hetzelfde geldt voor binnenkant bovenbenen en in lichtere mate bij mijn triceps.
Tsja, eigen schuld.. Was gewoon al begonnen met bulken, maar wist niet dat je er ook bij moest bewegen ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.602
Ga je deload doen?

Mooi stuk droger.
Op naar single digit BF :D

Nope. 10% van mijn 1RM afhalen. Ik pak gewoon niks meer van de targets dus tijd om even wat lichter te gaan en wat reps proberen te pakken.

Tja. Die single digit. Ik voel me fuckin klein man. En ik begin zwakker en zwakker te worden in de gym. Voor mij hoeft het eigenlijk niet, voor mijn
vrouw al helemaal niet. Dus vraag ik me af, voor wie doe ik dit dan? :)

Enniewee

Ik ben dus aan het denken om mijn T3 te uppen naar 100. Dan stop ik wat vroeger ermee en heb ik nog een paar weken op gear om misschien
wat te kunnen rebounden en toch terug wat massa te pakken

• #37.603
Hmmm.. Betwijfel toch het ergste. In kleding kan ik het natuurlijk goed 'wegpakken', maar onderbuik is echt een hangend zakje zeg maar, niet echt flatteus om te omschrijven.. Hetzelfde geldt voor binnenkant bovenbenen en in lichtere mate bij mijn triceps.
Tsja, eigen schuld.. Was gewoon al begonnen met bulken, maar wist niet dat je er ook bij moest bewegen ;).

Yups. Ik ken het. Behalve dan dat ik het bij mijn borst heb ipv triceps. Maar je kan eens kijken naar die Barmon Cream. En scrubben. Het helpt iets,
je moet voor jezelf uitmaken of het genoeg is :) Maar sowieso produceren vrouwen meer collageen (omdat ze ook zwanger worden) dus bij jou
trekt het heus nog wel bij. Geduld gewoon

Beetje suf filmpje, maar je kan van die siliconen cups kopen (geen idee waar @NickyCF die gehaald heeft) en dan met massage olie op de huid de cup vacuum laten zuigen en dan over de huid bewegen. Verklevingen in de onderhuid krijg je zo los waardoor je huidverdeling een stuk beter wordt -> je lijnen worden duidelijker.

Beetje suf filmpje, maar je kan van die siliconen cups kopen (geen idee waar @NickyCF die gehaald heeft) en dan met massage olie op de huid de cup vacuum laten zuigen en dan over de huid bewegen. Verklevingen in de onderhuid krijg je zo los waardoor je huidverdeling een stuk beter wordt -> je lijnen worden duidelijker.

Heeeeu, die herken ik.. Iemand heeft dat eens bij mijn rug gedaan, niet bepaald een fijn gevoel, maar vind je redenatie plausibel.
Hoor dan ook graag waar @NickyCF de cups vandaan heeft :rolleyes:

• #37.606
Ja nou, zal ik als man zijnde het ook maar zeggen... @NickyCF waar koop je die dingen voor je cellulitis weg te doen :roflol:

Ziet er zeker een pak strakker uit man! Spiermassa erg zichtbaar zo. En je kop is niet heel erg ingevallen, wat een hoop mensen toch wel hebben na gewichtsverlies.
Jammer van die huid, ik heb wel eens gelezen dat mensen aambeizalf toepassen om de huid strakker te krijgen, maar persoonlijk lijkt me dat een broodje aap verhaal.

• #37.611
Ziet er zeker een pak strakker uit man! Spiermassa erg zichtbaar zo. En je kop is niet heel erg ingevallen, wat een hoop mensen toch wel hebben na gewichtsverlies.
Jammer van die huid, ik heb wel eens gelezen dat mensen aambeizalf toepassen om de huid strakker te krijgen, maar persoonlijk lijkt me dat een broodje aap verhaal.

Op het einde van de cut laat ik de vrouw wel eens wat foto's maken. Als er nog iets van me overblijft. :D

Aambei zalf heb ik ook al gehoord ja. Wel nog niet geprobeerd.

Heb je nicky al in dienst genomen? zoja plan maar in want ik heb ook last van huidoverschot :roflol:

@NickyCF is de nieuwe DBB masseuse ??

• #37.617
:roflol:

@NickyCF heeft haar handen al vol aan mij. :cool:

Dit is langzaam oma's geheime cellulitis tips topic aan het worden?

Terug
Naar boven