MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.587
donderdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 95kg

Comments: ik ga het even aankijken. Compounds ga ik resetten volgende week. Assistance moet ik nog even aankijken.

Untitled.jpg

• #37.588
En deze is van vanmorgen net voor werken...

20160420_064739_1.jpg

Pak droger man nice! dikke fapklauw ook!

• #37.590
Pak droger man nice! dikke fapklauw ook!

Jammere is dat alles rond mijn navel gewoon losse huid is. Als dat wat strakker moest komen, zou het er een pak beter uitzien. Scrubben
helpt er niet tegen. En zalfjes smeren eigenlijk ook niet. Ach ja. Het is wat het is.

Ziet er massief uit! Komt losse vel op buik doordat je veel overgewicht hebt gehad?

En deze is van vanmorgen net voor werken...

20160420_064739_1.jpg
Huh? Jij werkt toch helemaal niet? :P

Jammere is dat alles rond mijn navel gewoon losse huid is. Als dat wat strakker moest komen, zou het er een pak beter uitzien. Scrubben
helpt er niet tegen. En zalfjes smeren eigenlijk ook niet. Ach ja. Het is wat het is.
Cuppen Robke, ik herken je probleem van te lang te dik te zijn geweest en cuppen (wat dames voor cellulites doen) helpt echt flink!

• #37.593
  • #37.594
Huh? Jij werkt toch helemaal niet? :P

Cuppen Robke, ik herken je probleem van te lang te dik te zijn geweest en cuppen (wat dames voor cellulites doen) helpt echt flink!

Nou, voor ik naar mijn rust plaats ging

Cuppen? Nog nooit van gehoord...

Lipo laten doen?? :D

Als je het wondermiddel voor overtollige huid vindt..
Laat het dan even aan me weten, wil je? :o

• #37.599
Oh nee das waar...dan huid weg laten snijden?

Kan ik doen... maar dan ben je 6 weken out. En ik ben bijna 40 jaar en het hangt er al bijna 20 jaar. Dus ja... ik ben het al gewend.

Als je het wondermiddel voor overtollige huid vindt..
Laat het dan even aan me weten, wil je? :o

Niet meer bijkomen ;) Jojo'en is nefast voor je huid. Gewoon zo blijven en het trekt wel redelijk bij bij jou. Jij bent nog jong ;)
Toen ik de eerste keer afviel tot 90kg ofzo op mijn 23ste is het ook goed weggetrokken. Helaas daarna terug bijgekomen.
En nu op latere leeftijd, is het hopeloos

Ga je deload doen?

Mooi stuk droger.
Op naar single digit BF :D

Terug
Naar boven