tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yups. 2200 a 2400. Afhankelijk wat mijn vrouw 's avonds maakt
Moeilijk te zeggen bij me. Ik begin op mijn benen, armen en rug best wel aardig wat bulten en blutsen bij te krijg. Bovenste 4 blokken van
mijn abs tekenen zicht al vrij goed af 's morgens. Maarja, ik heb het vaker al gezegd, ik heb redelijk lossen huid op buik en borst. Dat kan
ik gewoon pakken, en daar zit niets in bij wijze van spreken. Maar dat vertekend gewoon heel het beeld.
Ik ben wel sowieso al 10cm op mijn buik kwijt aan mijn riem te zien en gezien ik niet meer zo hard tril,
zal ik eens een foto maken komende dagen...

zuivel skippen, daar wordt je huid dun van
Rustig aan met kcal verlagen. Vaak is het kwestie van geduld hebben![]()
En ik krijg enkel maar 250ml melk binnen van mijn proteine pudding. En de lactose van de whey.
is robke no getransformeerd van kabouter naar vibrator?
ik wist dat anaboeloes rare dingen konden doen, maar hier ben ik zelf nog verbaasd van

Mijn huid moet niet dunner worden maar strakkerEn ik krijg enkel maar 250ml melk binnen van mijn proteine pudding. En de lactose van de whey.
Voor de rest eet ik eigenlijk geen zuivel.
Geduld? Nee. NU beter, sneller, harder, groter![]()

Als ik je een tip mag geven.
Als je weer gaat bouwen doe het rustig aan.
Iets meer discpiline tijdens het bouwen scheelt je straks een hoop cutten![]()
Zij mist hare malse beer om op te liggen 's avonds. Dus het kan best wel eens zijn dat dit de laatste
Tja. Mijn vrouw wilt niet meer dat ik cutZij mist hare malse beer om op te liggen 's avonds. Dus het kan best wel eens zijn dat dit de laatste
keer was. Dus, zo lang mogelijk proberen vast te houden![]()

Tja. Mijn vrouw wilt niet meer dat ik cutZij mist hare malse beer om op te liggen 's avonds. Dus het kan best wel eens zijn dat dit de laatste
keer was. Dus, zo lang mogelijk proberen vast te houden![]()

Ik heb ook liever het model van mijn vrouw dan zo'n fitchick. Het is maar net wat je mooi vindt 
Waarschijnlijk is ze bang dat je te sexy word en andere vrouwtjes van je moet afslaan
misschien moet je eens wat terug lezen over de situatie een paar weken geleden 
Yups. Sommige vrouwen vinden dat leukIk heb ook liever het model van mijn vrouw dan zo'n fitchick. Het is maar net wat je mooi vindt
Te laatmisschien moet je eens wat terug lezen over de situatie een paar weken geleden
![]()
Hahah dat bedoelde ik er ook mee eigenlijk mijn chick vind het aan de ene kant ook wel leuk maar laatst kreeg ik wel de opmerking, straks loop jij met te pronken op het strand naar al die chicks terwijl ik stage aan het lopen ben.
En op mijn laatste misstap na, ben ik bijna de braafste van de hele hoop. Vrouwen zijn gewoon graag bij me.Dat hoor ik nou al heel mijn levenEn op mijn laatste misstap na, ben ik bijna de braafste van de hele hoop. Vrouwen zijn gewoon graag bij me.
Daar kan ik toch niks aan doen.

Yups. Sommige vrouwen vinden dat leukIk heb ook liever het model van mijn vrouw dan zo'n fitchick. Het is maar net wat je mooi vindt
Te laatmisschien moet je eens wat terug lezen over de situatie een paar weken geleden
![]()

Is de lucht weer geklaard eigenlijk?
Je bent gewone een grote, zachte knuffelbeer![]()
jou vrouw ziet er ook prima uit ja
Je wilt niet weten wat voor vrouwen ik allemaal heb gedaan
Denk maar niet dat de fitchicks in de rij staan.
Mag in me handen knijpen met mijn GF.

Hoe gaat ie met de meest gelikede player van DBB hiero?
Doe eens wat harder je best hé.