AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

oehhh foto's van robke dat wil ik ook wel zien

Yups. 2200 a 2400. Afhankelijk wat mijn vrouw 's avonds maakt :)

Moeilijk te zeggen bij me. Ik begin op mijn benen, armen en rug best wel aardig wat bulten en blutsen bij te krijg. Bovenste 4 blokken van
mijn abs tekenen zicht al vrij goed af 's morgens. Maarja, ik heb het vaker al gezegd, ik heb redelijk lossen huid op buik en borst. Dat kan
ik gewoon pakken, en daar zit niets in bij wijze van spreken. Maar dat vertekend gewoon heel het beeld.

Ik ben wel sowieso al 10cm op mijn buik kwijt aan mijn riem te zien en gezien ik niet meer zo hard tril,
zal ik eens een foto maken komende dagen...

zuivel skippen, daar wordt je huid dun van :P

Rustig aan met kcal verlagen. Vaak is het kwestie van geduld hebben ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.563
zuivel skippen, daar wordt je huid dun van :P

Rustig aan met kcal verlagen. Vaak is het kwestie van geduld hebben ;)

Mijn huid moet niet dunner worden maar strakker :p En ik krijg enkel maar 250ml melk binnen van mijn proteine pudding. En de lactose van de whey.
Voor de rest eet ik eigenlijk geen zuivel.

Geduld? Nee. NU beter, sneller, harder, groter :D

is robke no getransformeerd van kabouter naar vibrator?:eek:

ik wist dat anaboeloes rare dingen konden doen, maar hier ben ik zelf nog verbaasd van

• #37.565
Mijn huid moet niet dunner worden maar strakker :p En ik krijg enkel maar 250ml melk binnen van mijn proteine pudding. En de lactose van de whey.
Voor de rest eet ik eigenlijk geen zuivel.

Geduld? Nee. NU beter, sneller, harder, groter :D

Als ik je een tip mag geven.
Als je weer gaat bouwen doe het rustig aan.
Iets meer discpiline tijdens het bouwen scheelt je straks een hoop cutten ;)

• #37.567
Als ik je een tip mag geven.
Als je weer gaat bouwen doe het rustig aan.
Iets meer discpiline tijdens het bouwen scheelt je straks een hoop cutten ;)

Tja. Mijn vrouw wilt niet meer dat ik cut :p Zij mist hare malse beer om op te liggen 's avonds. Dus het kan best wel eens zijn dat dit de laatste
keer was. Dus, zo lang mogelijk proberen vast te houden :p

Tja. Mijn vrouw wilt niet meer dat ik cut :p Zij mist hare malse beer om op te liggen 's avonds. Dus het kan best wel eens zijn dat dit de laatste

ze wordt geiler van jou op 22 als op 12? :p

ze wordt geiler van jou op 22 als op 12? :p

Waarschijnlijk is ze bang dat je te sexy word en andere vrouwtjes van je moet afslaan

• #37.571
Yups. Sommige vrouwen vinden dat leuk ;) Ik heb ook liever het model van mijn vrouw dan zo'n fitchick. Het is maar net wat je mooi vindt ;)

Te laat :roflol: misschien moet je eens wat terug lezen over de situatie een paar weken geleden :roflol:

Hahah dat bedoelde ik er ook mee eigenlijk mijn chick vind het aan de ene kant ook wel leuk maar laatst kreeg ik wel de opmerking, straks loop jij met te pronken op het strand naar al die chicks terwijl ik stage aan het lopen ben.

• #37.573
Hahah dat bedoelde ik er ook mee eigenlijk mijn chick vind het aan de ene kant ook wel leuk maar laatst kreeg ik wel de opmerking, straks loop jij met te pronken op het strand naar al die chicks terwijl ik stage aan het lopen ben.

Trust me, daar heb je geen laag vp% voor nodig. Dat is allemaal attitude en uitstraling. Ik heb net zoveel aantrek bij vrouwen toen ik op
30% stond, dan wanneer ik op 15% sta/stond. Het maakt allemaal niet uit als je verhoudingen maar kloppen zeg maar.

Robke onze player :D

• #37.575
Dat hoor ik nou al heel mijn leven :( En op mijn laatste misstap na, ben ik bijna de braafste van de hele hoop. Vrouwen zijn gewoon graag bij me.
Daar kan ik toch niks aan doen.

Is de lucht weer geklaard eigenlijk?
Je bent gewone een grote, zachte knuffelbeer ;)

Yups. Sommige vrouwen vinden dat leuk ;) Ik heb ook liever het model van mijn vrouw dan zo'n fitchick. Het is maar net wat je mooi vindt ;)

Te laat :roflol: misschien moet je eens wat terug lezen over de situatie een paar weken geleden :roflol:

jou vrouw ziet er ook prima uit ja :wanker:

Je wilt niet weten wat voor vrouwen ik allemaal heb gedaan :eyebrow:

Denk maar niet dat de fitchicks in de rij staan.
Mag in me handen knijpen met mijn GF.

• #37.578
Is de lucht weer geklaard eigenlijk?
Je bent gewone een grote, zachte knuffelbeer ;)

Ja. Alles terug koek en ei. Soms is ze nog wel wat ongerust als ik de deur uit ga, maar het komt wel allemaal goed ;)

jou vrouw ziet er ook prima uit ja :wanker:

Je wilt niet weten wat voor vrouwen ik allemaal heb gedaan :eyebrow:

Denk maar niet dat de fitchicks in de rij staan.
Mag in me handen knijpen met mijn GF.

Hahaha. Wel, bedankt. Denk ik :D

En nee, dat wil ik niet. Hahaha

Hoe gaat ie met de meest gelikede player van DBB hiero?

Terug
Naar boven