AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.781
Op het strand zegt een 200kg squat niks hoor....ripped abs wel ;)

• #37.784
Cheers [emoji482]

• #37.788
Tja jij bent zelf zo aan het (k)cutten voor die 2 weken strand.... :p

Eigenlijk wil ik gewoon eens een six pack hebben :) Al is het maar voor één dag ofzo. Een beetje zoals een 250kg DL. Of een 150kg BP oid.
Gewoon iets wat je ooit eens wil hebben tijdens het trainen.

Eigenlijk wil ik gewoon eens een six pack hebben :) Al is het maar voor één dag ofzo. Een beetje zoals een 250kg DL. Of een 150kg BP oid.
ik snap dat gevoel, maar dan komen je bovenste abs door en dan wil je de onderste ook, en dan wil je de lijnen dieper, en dan wil je weer het volgende etc....
net zoals je na die 250 DL ook niet denkt: dat is genoeg, dan wil je meer
je wil altijd meer...en beter...en nog meer....en nog beter ;)

/me starts jingle:"het houdt niet op, niet vanzelf"

• #37.790
ik snap dat gevoel, maar dan komen je bovenste abs door en dan wil je de onderste ook, en dan wil je de lijnen dieper, en dan wil je weer het volgende etc....
net zoals je na die 250 DL ook niet denkt: dat is genoeg, dan wil je meer
je wil altijd meer...en beter...en nog meer....en nog beter ;)

/me starts jingle:"het houdt niet op, niet vanzelf"

Bwah. Zo werkt het bij mij wel niet. Ik had bv als target die 150 BP. Die heb ik een hele tijd geleden gehaald. Maar nu zit ik dus wel niet achter
bv een 175kg BP. Dat hoeft voor mij niet. Mijn bench is nu gewoon voor de fun. Daar maak ik me geen stress meer om :)

Het lastige van cutten en abs willen hebben vind ik vooral de vochtbalans, die is zo oneerlijk. De ene dag sta je er geweldig bij en een dag later ben je weer een vochtbol door iets verkeerds te eten of te weinig te drinken.

Laatste tijd eten we niet altijd even best en dat zie je dan ook in de spiegel. Eet ik 1 dag iets strikter en drink ik meer water dan is het dag en nacht verschil.

• #37.792
Het lastige van cutten en abs willen hebben vind ik vooral de vochtbalans, die is zo oneerlijk. De ene dag sta je er geweldig bij en een dag later ben je weer een vochtbol door iets verkeerds te eten of te weinig te drinken.

Laatste tijd eten we niet altijd even best en dat zie je dan ook in de spiegel. Eet ik 1 dag iets strikter en drink ik meer water dan is het dag en nacht verschil.

Gewoon shotje wodka voor je voor de spiegel gaat staan. Floep, weg vocht. :roflol:

Paar weekjes dnp en daar is je sixpack :D

Six pack is ook voor jou mogelijk Rob ;)

Alleen wss heb je dan nog steeds vel overschot

Twee op een flinke plooi zetten op je rug Robke...voila strakke buik. :D
57419.jpg

• #37.796
Paar weekjes dnp en daar is je sixpack :D

Dat gaat hem niet worden. Omdat... alcohol. En nee, daar kan ik niet zonder :p

Six pack is ook voor jou mogelijk Rob ;)

Alleen wss heb je dan nog steeds vel overschot

Yups. Maar goed. Charles Glass zei eens, dieper cutten en dan trekt je vel toch wel bij. Hoe dieper je gaat, hoe beter voor je huidoverschot.

Twee op een flinke plooi zetten op je rug Robke...voila strakke buik. :D
57419.jpg

Proest! :roflol:

• #37.800
lab / SM kamer... no difference

Terug
Naar boven