broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je skipped nu bijna altijd de laatste 2 setjes omdat die "te zwaar zijn".
je kan dan toch ook gewoon makkelijk het laatste setje wat nog lukt 5-10% afhalen en reppen.
volume draaien is niet zo moeilijk, het is alleen niet altijd even leuk
Daarom heb ik nu mijn 1RM's naar beneden gehaald vanaf deze week. Blijkbaar mag er nog wat meer af
En voor mijn RDL had ikIk snap je mindset wel, dat een PR in je hoofd absoluut is. Maar Pillz heeft ook wel een punt dat je nieuwe "96kg" 1RMs moet gebruiken.
Volgens mij moet er nog wat aangepast worden in je hoofd want met deze mindset ga je er niet komen![]()

Hahaha. Weet je dat nu pas? Er is vanalles mis in mijn bovenkamer. Maar daar hebben ze geen klepjes oid voor![]()

Als je bv. 220kg deadlift is er niets mis met wat volume op 160-180kg'ish, dat heb ik je een week of 2 geleden ook al gezegd MAAR JE LUISTERT NIET
Ik had via het ReGo ook een doorverwijzing naar een psycholoog maar die kon niks met me aanvangen zei die, whut![]()
Ik trok ooit 320kg blockpull bij een 265kg DL, dus ja, ik ben ook wel wat sterker van blokken![]()
Mijn quads en hams zijn goed. En mijn matjes op mekaar zijn amper 5 a 6cm. Dus ja... net hoogHij gaat goed hoor Rob!
Je navel is alleen wel wat verdrietig.. (beetje last van los vel?)

Buik, borst, benen... het hangt er maar wat te hangenJe kan niet alles hebben

Goed pak vet kwijt daar buddy! Dat losse vel speelt toch vnl laag op de buik, bovenst deel abs en borst ziet er prima uit.
Je kan niet alles hebben![]()