- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
ik weet nog wel een therapeut die je heupen ook weer in de kom wil zetten nadat hij ze eruit geneukt heeft![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet nog wel een therapeut die je heupen ook weer in de kom wil zetten nadat hij ze eruit geneukt heeft![]()

oh no he did not!!!
Pillz had t over neuken.., dat is niet de enige vorm van sex he.. En ja eerlijk gezegd is interesse automatisch iets minder, logisch ook met zo'n buik [emoji16] (en de wetenschap dat er iets in groeit)
Vrouwen mogen imo best eens ervaren wat wij mannen vaker ervaren.., wij krijgen ook wel eens een nee ik ben moe / hoofdpijn / geen zin als antwoord [emoji6]
Medelijden met mijn vrouw is niet nodig, dit is de 3e keer dat ze hiervoor vrijwillig kiest [emoji1]

Pillz had t over neuken.., dat is niet de enige vorm van sex he.. En ja eerlijk gezegd is interesse automatisch iets minder, logisch ook met zo'n buik [emoji16] (en de wetenschap dat er iets in groeit)
Vrouwen mogen imo best eens ervaren wat wij mannen vaker ervaren.., wij krijgen ook wel eens een nee ik ben moe / hoofdpijn / geen zin als antwoord [emoji6]
Medelijden met mijn vrouw is niet nodig, dit is de 3e keer dat ze hiervoor vrijwillig kiest [emoji1]

Hoe heb jij seks dan?
Een goed gesprek over je diepste gevoelens ?![]()

kwijtrakenEen vrouw heeft meerder plekken waar je iets in of tussen kwijt kan![]()
waarom zie ik nu vreemde zaken in enorme rollades verdwijnen waarbij je goed moet zoekenkwijtrakenwaarom zie ik nu vreemde zaken in enorme rollades verdwijnen waarbij je goed moet zoeken

Een vrouw heeft meerder plekken waar je iets in of tussen kwijt kan![]()
Eerst Rambo, nu jij. Hebben jullie van de pil strip gesnoept thuis?
Nee jij hebt geen zin zeg je net, dan mag dat ook niet he!
Je hebt ook nodig een anatomie les nodig zo te zien.Niks mis met libido hoor, maar als je die buik begint te zien is de fun er aardig af, tevens soort van angst van straks kom ik er tegenaan ofzo..
grinnik....hoeveel kinderen denk je dat @DieNase en ik hebben??Nee minder zin, minder..En je zal het ooit (hopelijk) ervaren.., is niet echt geil neuken, zelfs doggy niet.., met die pens ervoor [emoji16]
Komt allemaal weer terug in orde no worries!
grinnik....hoeveel kinderen denk je dat @DieNase en ik hebben??
grinnik....hoeveel kinderen denk je dat @DieNase en ik hebben??
Bijna goed...6!Jullie samen? 5? DBB kindjes, leuk!!
Maar ik reageerde op een ander, was ook meer richting mannen bedoelt want die snappen het meteen wanneer ervaren. Is gewoon minder geil voor een man, punt.