Fitness Seller

Robke's trainingslog

Wist niet van die drama man.., dat verklaarde ook een beetje waarom je vrouw de cruise-discussie gewonnen heeft [emoji30]

Wel beter dat t weer goed gaat man, is kut als het niet goed gaat in de relatie......

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.242
Wist niet van die drama man.., dat verklaarde ook een beetje waarom je vrouw de cruise-discussie gewonnen heeft [emoji30]

Wel beter dat t weer goed gaat man, is kut als het niet goed gaat in de relatie......

Haha. Nee man, dat staat daar helemaal los van ;) Ze wil haar teddybeer terug ipv een harde blok :p

• #38.243
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 59min
Bodyweight: 92kg

Comments: lekker getraind!

Untitled.jpg

Een beetje meer Test doet je goed:thumb:

• #38.245
Kan best. Maar lang duurt het niet meer :p Ik moet zeggen, ik voel me beter en beter naar gelang die tren uit mijn systeem gaat lijkt het wel.

Je gaat op den duur vergeten hoe klote tren je eigenlijk laat voelen, zowel fysiek als mentaal raak je eraan gewend.. Totdat je tren eruit gooit en je met de week een stuk fitter, gezonder en vrolijker gaat voelen.

• #38.247
Je gaat op den duur vergeten hoe klote tren je eigenlijk laat voelen, zowel fysiek als mentaal raak je eraan gewend.. Totdat je tren eruit gooit en je met de week een stuk fitter, gezonder en vrolijker gaat voelen.

Ja, ik ben erover aan het twijfelen om het nog wel te gebruiken. Test blijft best :)

Goeie tren weer ecto!

Ja, ik ben erover aan het twijfelen om het nog wel te gebruiken. Test blijft best :)

Die twijfels ken ik wel. Ik draai geen tren/test cycles meer waar tren de overhand heeft. Ik vind het een mooie toevoeging op max 400 naast bijvoorbeeld test/deca op hogere dosering. De sides van tren zijn het me gewoon niet waard meer.

• #38.252
Mmm. Eerst eens starten op 600 misschien dus :)

Geen idee, enkel mijn ervaring. Of het de bold zelf was zal ik nooit weten.. Naast test/tren kan ik prima mast of deca draaien.. Maar met bold erbij werd ik misselijk. Dacht geef het je alleen even mee :)

• #38.260
Geen idee, enkel mijn ervaring. Of het de bold zelf was zal ik nooit weten.. Naast test/tren kan ik prima mast of deca draaien.. Maar met bold erbij werd ik misselijk. Dacht geef het je alleen even mee :)

Best dus eerst maar een paar vails bestellen ipv gelijk de hele kuur :D

Terug
Naar boven