XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.204
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 92kg

Comments: ik weet niet wat er aan de hand is. Maar mijn gewicht blijft plots gewoon stabiel en het trainen gaat terug lekker.

Untitled.jpg

Beest !

Nette shape Rob!

En congrats weer met de bw MP:thumb:

• #38.208
Shape is echt impressive Rob!
Hoe verklaar je dit herstel, minder fat burners, iets meer gaan eten weer? Het is iig. welkom.

• #38.210
Shape is echt impressive Rob!
Hoe verklaar je dit herstel, minder fat burners, iets meer gaan eten weer? Het is iig. welkom.

Thanks

Burners staan nog op hetzelfde tot volgende week woensdag. Tren is er wel uit sinds woensdag. Maar vanaf zondag heb ik dus wel mijn test
van 750 naar 900 gezet. Dus ik vermoed nog wat overlapping van de uitwerking van de tren en de ophoging van de test.

En stiekem eet ik inderdaad ook meer. Ik ben het cutten moe. Sinds afgelopen week krijg ik mijn voeding maar niet terug op de rit.
Dus ja... af en toe een stuk chocolade of wat kaas. Gisteren een rum/cola zero...

Goede shape en idd niet vergeten te eten!

• #38.212
Herkenbaar, vaak zeggen mensen dit en dat onderdrukt honger...., maar niks helpt hier, altijd honger [emoji23]

• #38.214
Herkenbaar, vaak zeggen mensen dit en dat onderdrukt honger...., maar niks helpt hier, altijd honger [emoji23]

Ik had vroeger eigenlijk nooit honger. En ik vergat zelfs te eten soms. Maar nu ik zo wat lager in vet sta, lijk ik wel heel de tijd honger te hebben.
Precies alsof mijn lichaam terug naar +20% bf wilt :roflol:

Grhelin honger hormoon

Altijd honger crew checking in!

Goeie pic :thumbs: god***domme trek wel dat shirt eens uit, we willen results zien man :D

Ik had vroeger eigenlijk nooit honger. En ik vergat zelfs te eten soms. Maar nu ik zo wat lager in vet sta, lijk ik wel heel de tijd honger te hebben.
Precies alsof mijn lichaam terug naar +20% bf wilt :roflol:

opzich niet vreemd dat je lichaam geen behoefte heeft aan voeding als je op ca 30% bf stond toch?

het is altijd zo dat als je kcal wat verhoogd je honger krijgt

Terug
Naar boven