Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.281
Lekker :) gedaan voor dit jaar of winter weer?
Als mn zinnen niet helemaal kloppen das zijn de medicijnen :D

Nah. Ik ga stoppen voor dit jaar. Rustig herstellen. Proberen wat kracht terug te pakken. En na de nieuwjaar ofzo een nieuwe blast. Zonder
cut hopelijk. Dat ik ook eens kan bouwen op gear.

Ach, bij mij is het de alcohol van gisteren nog :roflol:

[emoji23][emoji1303]

• #38.284
maandag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 92kg

Comments: dat ging best ok :)

Untitled.jpg

• #38.286
Jee man, hoe kan jij nog trainen na de alkohol. Ik was de hele zondag nog uitgeteld na een 'gezellige' BBQ. Ik zal wel niets gewend zijn :(

Flinke training. Kracht is er nu wel weer.

Ik ben teveel gewend :o Ik train zelfs nog gewoon na een paar shotjes wodka soms :roflol:

Ja, begint terug op te pikken. Gewicht blijft stabiel maar ik lijk wel wat droger weer. Vandaag laatste dag T3.

Alcoholist :p

Sterke training Rob! Die 128kg is niet je werkelijke 90% toch?

Lekkere training man! Ja leuk is dat he, die blikken [emoji1]

• #38.295
[emoji123][emoji41]

Daar begint hun afwijkende visie op wat normaal fysiek is.., nieuwe BB'er is gemaakt[emoji12]

• #38.298
Daar begint hun afwijkende visie op wat normaal fysiek is.., nieuwe BB'er is gemaakt[emoji12]

Haha. Nou, het was een meisje dus ik hoop het niet :) Maar goed, nu ik wat minder vet heb, valt het wel wat harder op dat ik train. En dan zie
je de mensen kijken, en dan nog eens kijken om te zien of ze wel goed hebben gekeken :roflol: Ach ja, ze schudden hun hoofd nog niet
dat het over the top is. Dus we gaan nog wat meer massa erbij proberen te plakken :D

Haha. Nou, het was een meisje dus ik hoop het niet :) Maar goed, nu ik wat minder vet heb, valt het wel wat harder op dat ik train. En dan zie
je de mensen kijken, en dan nog eens kijken om te zien of ze wel goed hebben gekeken :roflol: Ach ja, ze schudden hun hoofd nog niet
dat het over the top is. Dus we gaan nog wat meer massa erbij proberen te plakken :D
Niet? Ik heb al gehoord van mensen dat het een beetje te overdreven massa is op de armen en schouders. En ik zie eruit als een schriel kipje naast jou :o

Precies, nu twijfelen mensen van: gebruikt ie?
Dat moet eigenlijk zijn: hij gebruikt duidelijk [emoji1]

Had zelfde voorbeeld met meisje van 11 ofzo vorige zomer.., haar behulpzame broertje zei tegen me: m'n zusje vind u stoer en sterk [emoji23][emoji23]
Ik dacht alleen maar: waarom gebeurd dat niet bij meisjes van 25.. [emoji30]

Terug
Naar boven