MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.001
Laatst bewerkt:
  • #39.003
donderdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 84min
Bodyweight: 95kg

Comments: te warm gewoon

Untitled.jpg

• #39.004
vrijdag heel de dag in het ziekenhuis geweest voor een kleine operatie voor mijn zoon. Inhaal training op zaterdag dus...

zaterdag 10u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 96kg

Comments: poep sjiet nest

Untitled.jpg

• #39.005
Zondag 09u00 training

wat cardio en wat supplements ...

Maandag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)

Trainingstijd: 73min
Bodyweight: 97kg

Comments: zo. Back to business vanaf vandaag. Gedaan met het vakantie sfeertje

Untitled.jpg

Das wel heel laag volume ;)
Alles goed met de kleine?

• #39.007
Das wel heel laag volume ;)
Alles goed met de kleine?

Het was warm gewoon :p Na 1 rep lag ik al bijna dood :)

Yep. Tja... nu ja, het is afzien ivm verzorgen :p En om het compleet te maken viel hij gisteren ook nog een op de rand van het bed en had hij een gat in zijn hoofd. Ik heb wel genoeg tranen en huilen gehoord voor een jaartje weer :p

Het was warm gewoon :p Na 1 rep lag ik al bijna dood :)

Yep. Tja... nu ja, het is afzien ivm verzorgen :p En om het compleet te maken viel hij gisteren ook nog een op de rand van het bed en had hij een gat in zijn hoofd. Ik heb wel genoeg tranen en huilen gehoord voor een jaartje weer :p

30 graden in je hok?
Ah arm mannetje :(

• #39.009
30 graden in je hok?
Ah arm mannetje :(

Yups. 32 zelfs. Echt druppen van zweet gewoon van een lege bar al. En geen zuurstof in de lucht.

Arme mama en papa ook. Het valt niet mee allemaal als je weet dat je hem pijn doet door hem te verzorgen... maar het moet.

Korte werkdagen zijn van 8 tot 16?

Wat voor strafkamp werk jij? :P

• #39.012
Haha. Tja. We moeten van 9 tot 16u sowieso hier zijn. De rest bepaal je zelf eigenlijk. Maar ik wil nog wat uurtjes overhouden ;)

Heb je zo weinig uren per jaar of heb je al zoveel verlof genomen?

Ik kom er nooit door.

Komt ook omdat ze me niet goed kunnen missen natuurlijk :cool:

Volgens mij heb ik nog iets van 140 uur op te nemen dit jaar lolz.

• #39.014
Heb je zo weinig uren per jaar of heb je al zoveel verlof genomen?

Ik kom er nooit door.

Komt ook omdat ze me niet goed kunnen missen natuurlijk :cool:

Volgens mij heb ik nog iets van 140 uur op te nemen dit jaar lolz.

Dit zijn gewoon de glijdende uren ;) Dus als je 8u30 moet werken en je blijft er bv 9u heb je een half uur wat je ergens anders kan compenseren.

Mijn 'verlof' uren zijn er wel bijna door. Dat zijn er een 250 ofzo. Maar 3 weken vakantie tijdens de zomer en nog een week tussen Kerst & Nieuw tikken al aardig door.

Yups. 32 zelfs. Echt druppen van zweet gewoon van een lege bar al. En geen zuurstof in de lucht.

32° maar, zalig :D bij mij is de chalk van de handen gezweet eer ik nog maar aan mijn barbell ben :roflol:

Ach ja, nog even en dan bevriezen we weer aan de barbell, good times

• #39.016
32° maar, zalig :D bij mij is de chalk van de handen gezweet eer ik nog maar aan mijn barbell ben :roflol:

Ach ja, nog even en dan bevriezen we weer aan de barbell, good times

Haha. Nou vorig jaar viel het best mee. Maar idd, ik heb ook al ijs op mijn plates gehad :)

• #39.017
Dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)

Trainingstijd: 75min
Bodyweight: 97kg

Comments: motivatie schiet omlaag, BF schiet omhoog en kracht is ver te zoeken op de compounds. The post juice dip & rebound in BF is strong.

Untitled.jpg

Hoe is je herstel verder dan? Ga nou niet weer richting de 20% bf....

Wow! Ik was/ben even te druk om alle logjes te checken...maar dat gaat niet best Rob! Je bw schiet weer omhoog:sad:

Kopop kerel! Niet bij de pakken neer gaan zitten! Doorknallen en niet alles opvreten en zuipen wat je tegen komt!:rolleyes:

• #39.020
Hoe is je herstel verder dan? Ga nou niet weer richting de 20% bf....

Ik voel me niet slecht ofzo. Libido is ook goed. Eigenlijk lijkt er niks aan de hand. Behalve in de gym gaat het gewoon niet. En nee nee. Ik kijk het deze week nog even aan. Sowieso wil ik terug
naar 90 a 95kg. "#whateverittakes

Terug
Naar boven