AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.021
Wow! Ik was/ben even te druk om alle logjes te checken...maar dat gaat niet best Rob! Je bw schiet weer omhoog:sad:

Kopop kerel! Niet bij de pakken neer gaan zitten! Doorknallen en niet alles opvreten en zuipen wat je tegen komt!:rolleyes:

Haha. Ja ja. Ik moet mezelf gewoon even een trap on mijn reet geven. Er wordt te vaak, te veel gefeest. Maar de afspraak met de vrouw was dat het vanaf deze week allemaal terug
wat minder zal worden. Dus hopelijk back to the old routine :)

Haha. Ja ja. Ik moet mezelf gewoon even een trap on mijn reet geven. Er wordt te vaak, te veel gefeest. Maar de afspraak met de vrouw was dat het vanaf deze week allemaal terug
wat minder zal worden. Dus hopelijk back to the old routine :)
Jij krijgt vast opmerkingen van mensen als je een glaasje Spa vraagt :) Het valt niet mee om zo gezellig te zijn :D

• #39.023
  • #39.025

Ik heb nog geen eca :p Wel nog een half potje clen :) Maar ik ga deze week eens afwachten. Als mijn gewicht terug zakt naar het weekend toe, is het niet nodig. Dan lag het louter
aan het teveel aan eten / drinken :o

je telt nu de kcal even niet?

Of geen meal prep?

je telt nu de kcal even niet?

Of geen meal prep?

• #39.029
  • #39.030
woensdag 05u30 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 96kg (hurray, het zakt weer)

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
10min crosstrainer
10min step
10min fiets

Robke wordt shredded, toch nog hoop voor de dikzakken.:roflol:
Keep it up man, nice.

• #39.032
  • #39.039
Idd. Als je geen geld verdiend aan sponsors, social media of weet ik veel, heeft het geen zin om year round ripped te staan. Gewoon binnen handbereik het gewenste vet% houden en klaar.

Terug
Naar boven