Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Nope. Bench en incl bench. Nothing more, nothing less![]()
Oke, top.
Hierdoor krijg ik dus t idee dat ik training vaak overcompliceer..
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Bench en incl bench. Nothing more, nothing less![]()
.Oke, top.
Hierdoor krijg ik dus t idee dat ik training vaak overcompliceer...
Zo gevorderd zijn we immers niet 
Ik faal alleen altijd onderin de lift en op de een of andere manier wordt dit maar niet beter.
Tja, dan ga je toch al gauw denken aan paused benches etc..
Techniek aanpassen. Een bench is volledige ROM. Assistance maakt je zwakke punten wel sterker, maar imo niet nodig tenzij je echt big gaat benchen.
En versterk je eigenlijk de lock out.mooie bank rob - bevalt dat om en om trainen en niet eerst bijv je borstoef afmaken

Uitzoeken waar het probleem aan ligt, is het gewoon echt kracht, is het verlies van spanning? Paused bench is altijd goed voor een sterkere bench. Spanningsverlies kan je met bijvoorbeeld Spotopress aanpakken.Ik faal alleen altijd onderin de lift en op de een of andere manier wordt dit maar niet beter.
Tja, dan ga je toch al gauw denken aan paused benches etc..
Uitzoeken waar het probleem aan ligt, is het gewoon echt kracht, is het verlies van spanning? Paused bench is altijd goed voor een sterkere bench. Spanningsverlies kan je met bijvoorbeeld Spotopress aanpakken.
Zou je de spoto press dan als assistance doen, of als main lift ipv normale bench in een UB/LB?
.
Het begint pas tricky te worden bij bv 1.5x bw. Nu ja, dat is mijn ondervinding. Maar goed, ik heb dan ook t-rex arms 
Nog een lange weg te gaan..Je kan normaal zonder assistance makkelijk +bw benchen hoorHet begint pas tricky te worden bij bv 1.5x bw. Nu ja, dat is mijn ondervinding. Maar goed, ik heb dan ook t-rex arms
![]()
of bedoel je een 1RM met 1.5x bw?
Doe ik ook met DL 
Nog een lange weg te gaan..of bedoel je een 1RM met 1.5x bw?
Dan ben ik goed opweg! Nog 7.5a10kg te gaan!!

Het was goed warm gisteravond, ja. Gelukkig niet zo vochtig. De jaren-70 zweetband moest er weer aan te pas komen![]()
Ik kan me er al iets bij voorstellen. Sokken ook lekker tot de knie opgetrokken? 
Dan ben ik goed opweg! Nog 7.5a10kg te gaan!!
Piitige training weer Rob! Zou wel goed warm geweest zijn in je trainingshok!