MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.962
Oke, top.
Hierdoor krijg ik dus t idee dat ik training vaak overcompliceer.. :rolleyes:.

Beter benchen is gewoon benchen. Assistance kan ook, maar voor op ons niveau? Nah. Dan bench je enkel beter door te benchen :) Zo gevorderd zijn we immers niet :)

Ik faal alleen altijd onderin de lift en op de een of andere manier wordt dit maar niet beter. :(
Tja, dan ga je toch al gauw denken aan paused benches etc..

Of vloer drukken

• #38.965
Ik faal alleen altijd onderin de lift en op de een of andere manier wordt dit maar niet beter. :(

Andere set up proberen ;) Techniek aanpassen. Een bench is volledige ROM. Assistance maakt je zwakke punten wel sterker, maar imo niet nodig tenzij je echt big gaat benchen.

Dan beperk je net de ROM ;) En versterk je eigenlijk de lock out.

mooie bank rob - bevalt dat om en om trainen en niet eerst bijv je borstoef afmaken

• #38.967
Uitzoeken waar het probleem aan ligt, is het gewoon echt kracht, is het verlies van spanning? Paused bench is altijd goed voor een sterkere bench. Spanningsverlies kan je met bijvoorbeeld Spotopress aanpakken.

Uitzoeken waar het probleem aan ligt, is het gewoon echt kracht, is het verlies van spanning? Paused bench is altijd goed voor een sterkere bench. Spanningsverlies kan je met bijvoorbeeld Spotopress aanpakken.

Zou je de spoto press dan als assistance doen, of als main lift ipv normale bench in een UB/LB?

• #38.970
  • #38.972
Tja.. Ik heb eerder 'monkey arms' helaas :P

Je kan normaal zonder assistance makkelijk +bw benchen hoor ;) Het begint pas tricky te worden bij bv 1.5x bw. Nu ja, dat is mijn ondervinding. Maar goed, ik heb dan ook t-rex arms :p
Nog een lange weg te gaan..:sad: of bedoel je een 1RM met 1.5x bw?

• #38.975
  • #38.976
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 84min
Bodyweight: 94kg

Comments: shirt kon je uitwringen achteraf

Untitled.jpg

Het was goed warm gisteravond, ja. Gelukkig niet zo vochtig. De jaren-70 zweetband moest er weer aan te pas komen :roflol:

• #38.979
Netjes weer

Terug
Naar boven