AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Weer een prima training Rob! Bodyweight ondanks het weekend toch weer een kilootje omlaag:thumb:

Edit: Kilootje omhoog:o Dacht dat je 'alweer' op 99kg zat..

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.102
  • #39.104
  • #39.106
Zal ik de deksel maar weer op de beerput doen ;). Ieder zijn ding Rob, maar je zou inmiddels bijna onvoorbereid een rondje mee kunnen draaien is wat ik wou zeggen.

• #39.109

Moet jij niet diplomatisch zijn en alle mogelijke relletjes de kop in drukken? Mooie mod ben je :p

Zal ik de deksel maar weer op de beerput doen ;). Ieder zijn ding Rob, maar je zou inmiddels bijna onvoorbereid een rondje mee kunnen draaien is wat ik wou zeggen.

Haha. True. Het is niet dat ik niet sterk genoeg ben. Techniek zou wel wat bijschaven kunnen gebruiken.

• #39.110
Dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 97kg

Comments: gatver. Die DL is weer even aanpassen op deze manier :o

Untitled.jpg

Als jij na maximale set gaat droppen moet je veel meer droppen als 20 kilo bij dl ;)
Ik zou dan iets van 166-120-80 doen
En dan denk jij: 80 kilo? Dat is niks
Ik zweer je dat je met moeite 10 haalt :D

Ik denk dat @Pillz hierin wel een goed punt heeft ;). De DL is en blijft een killer en na een max set ben je gewoon gefrituurd, haha.

waarom zou je überhaupt dropsets doen op de deadlift?
dropsets zijn om de intensiteit te verhogen en een deadlift is niet een oefening die je moet draaien om zo'n intensiteit naar mijn mening, sloopt je herstel alleen maar heel erg

• #39.114
Als jij na maximale set gaat droppen moet je veel meer droppen als 20 kilo bij dl ;)
Ik zou dan iets van 166-120-80 doen
En dan denk jij: 80 kilo? Dat is niks
Ik zweer je dat je met moeite 10 haalt :D

Bwah. Het moeten natuurlijk ook geen 6 reppers ofzo worden bij de drop hé :) Lekker low rep blijven :p

Ik denk dat @Pillz hierin wel een goed punt heeft ;). De DL is en blijft een killer en na een max set ben je gewoon gefrituurd, haha.

True :)

dropsets zijn om de intensiteit te verhogen en een deadlift is niet een oefening die je moet draaien om zo'n intensiteit naar mijn mening, sloopt je herstel alleen maar heel erg

Het is gewoon een manier om wat volume in een korte tijd erbij te krijgen ;)

Al die grammen die rob zet laat hem in no time herstellen :D

• #39.119
woensdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Taurine (3gr B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 97kg

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
10min crosstrainer
10min step
10min fiets

Bw is wat hardnekkig van de week?

Terug
Naar boven