XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.324
Ik voel de liefde weer vloeien in laatste posts!

Gas erop Rob! Heb je eindelijk een doel die je graag wil bereiken, ultieme motivatie, niet wegvegen maar naar toe werken!!

• #39.332
Tussen pot & pint mag er al eens iets gezegd worden :p
Ik moest mijn Vlaams idioom weer even afstoffen, maar kom op Rob.. niet wachten tot je kuurtje, plannetje opzetten en uitvoeren, met 5x175 zit je 1RM op.. 190? Eerste goal is die 200 weer van de grond trekken, en dan opwerken naar reps.

• #39.334
Ik moest mijn Vlaams idioom weer even afstoffen, maar kom op Rob.. niet wachten tot je kuurtje, plannetje opzetten en uitvoeren, met 5x175 zit je 1RM op.. 190? Eerste goal is die 200 weer van de grond trekken, en dan opwerken naar reps.

Natuurlijk train ik gewoon verder ;) Volgende week pak ik vast wel weer die 200. Maar voorlopig zit ik nog in mijn herstel. Dus ik verwacht ook niet teveel. Ik doe gewoon mijn best ;)

• #39.337
Woensdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Nog steeds lekker aan de cardio! Neem je trouwens altijd beta-alanine en citruline voor cardio??

• #39.339
Terug
Naar boven