- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nee bedankt
Rather skinny and weak than fat and strong 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rather skinny and weak than fat and strong 
Nee bedanktRather skinny and weak than fat and strong
![]()

![]()

Bwah. Op mijn DL na valt het allemaal wel goed mee. Maar DL is sowieso altijd al ruk geweest bij mij. Volgende week singles week, eens kijken of ik nog aan mijn 2x bw raak 

Zag trouwens dat je SQ weer goed ging. Kuurtje slaat lekker aan dus?

Het eten, trainen, niet werken, slapen kuurtje gaat goed, idd![]()

Ik voel de liefde weer vloeien in laatste posts!
Gas erop Rob! Heb je eindelijk een doel die je graag wil bereiken, ultieme motivatie, niet wegvegen maar naar toe werken!!

Ik moest mijn Vlaams idioom weer even afstoffen, maar kom op Rob.. niet wachten tot je kuurtje, plannetje opzetten en uitvoeren, met 5x175 zit je 1RM op.. 190? Eerste goal is die 200 weer van de grond trekken, en dan opwerken naar reps.Tussen pot & pint mag er al eens iets gezegd worden![]()
Ik moest mijn Vlaams idioom weer even afstoffen, maar kom op Rob.. niet wachten tot je kuurtje, plannetje opzetten en uitvoeren, met 5x175 zit je 1RM op.. 190? Eerste goal is die 200 weer van de grond trekken, en dan opwerken naar reps.
Volgende week pak ik vast wel weer die 200. Maar voorlopig zit ik nog in mijn herstel. Dus ik verwacht ook niet teveel. Ik doe gewoon mijn best 
![]()

Alles voor de looks, wie heeft er kracht nodig op het strand.![]()

Nog steeds lekker aan de cardio! Neem je trouwens altijd beta-alanine en citruline voor cardio??

Van die beta ga je wel harder cardioen..klote jeuk!Citruline normaal niet. Maar ik had me vergist bij mijn supplement prep![]()