- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks
En huh? Die link heb ik er helemaal niet ingezet. En bij B&F of Musculi doet hij het dan niet. Zal wel weer een @Sanca streek zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, wat krijg je daar nou voor, ouwe klus Belg?
O, dan heb ik je vals beschuldigdThanks
En huh? Die link heb ik er helemaal niet ingezet. En bij B&F of Musculi doet hij het dan niet. Zal wel weer een @Sanca streek zijn![]()

Thanks
En huh? Die link heb ik er helemaal niet ingezet. En bij B&F of Musculi doet hij het dan niet. Zal wel weer een @Sanca streek zijn![]()

Maar ik bedank daar liever voor.
Dat gaat automatisch en daar zit ik voor niets tussen.
En naar Musculi of B&F niet? Omdat XXL sponsor is dan?
Dan link ik de andere ook maar even 
Mooie serie deads toch! Bevallen die step-ups nog steeds? Ik vond dat echt een h**r van een oefening..![]()
Maar ik kan me idd voorstellen dat wanneer je ze los moet doen, het niet echt de leukste oefening is 

Ik zal toch weer tevreden zijn als ik +200 kan reppen![]()

Hahaha nee man up the dose, de rest is allemaal bullshit![]()
Nog een maandje of 4 a 5 
Ik heb nu geen dose om the uppenNog een maandje of 4 a 5
![]()

Lijkt me echt een killing oefening..... die SSB is best een nuttige aanschaf geweest al met al toch?Yups. Lekker voor de conditie ookMaar ik kan me idd voorstellen dat wanneer je ze los moet doen, het niet echt de leukste oefening is
![]()
Ik heb al 220 getrokken zonder gear
Maar wel op +110kg bw 
Lijkt me echt een killing oefening..... die SSB is best een nuttige aanschaf geweest al met al toch?
Ik heb al 220 getrokken zonder gear
Maar wel op +110kg bw
![]()