MuscleMeat

Robke's trainingslog

Damn..

Flinke stampers Rob, ben er jaloers op. Oh en 'bijna 40' argument wil ik niet meer horen! :punch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.505
  • #39.506
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal, 1 tab); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 76min
Bodyweight: 95kg

Comments: Paar Kasteel biertjes gehad gisteren. Dus power up :p

Untitled.jpg

Goeie pwo dat Kasteelbier ;)

100 gram whey??

holy shit man

4 scoops?

XXL is blij met jou :D

• #39.510
  • #39.512
Maar 100 gram in 1 shake is ziek veel bruhhhhhhh.

Was dat aanbieding?

Zijn 2 shakes hé ;) Eentje bij ontbijt met muesli en eentje na het trainen met walnoten ;)

Nope. Als je per 4 potten Whey Delicious koopt krijg je korting gewoon. En is het 40eur ipv 45.

Zijn 2 shakes hé ;) Eentje bij ontbijt met muesli en eentje na het trainen met walnoten ;)

Nope. Als je per 4 potten Whey Delicious koopt krijg je korting gewoon. En is het 40eur ipv 45.

Oh ik dacht dat je alles wat daaar stond in 1x nam :D

Hoe is de smaak van xxl whey t.o.v. die van B&F trouwens @Robke78 ?

• #39.516
Boh... Jaren geleden heb ik eens B&F whey gehad. Die was zoeter en lekkerder. Maarja, logisch na die testen :p

Hmm oke! Inmiddels is de smaak van B&f whey wel anders ja.. :o
Zelf gebruik ik trouwens bijna alleen nog maar caseine! Dat mixt veel fijner met havermout e.d.

• #39.518
Hmm oke! Inmiddels is de smaak van B&f whey wel anders ja.. :o
Zelf gebruik ik trouwens bijna alleen nog maar caseine! Dat mixt veel fijner met havermout e.d.

Ik heb nog wel wat samples in kast liggen. Binnenkort nog eens proeven :)

Caseine zie ik het nut niet van in eigenlijk. Als je gewoon iets bij je whey eet, verteerd die ook trager.

Ik heb nog wel wat samples in kast liggen. Binnenkort nog eens proeven :)

Caseine zie ik het nut niet van in eigenlijk. Als je gewoon iets bij je whey eet, verteerd die ook trager.

Moet je doen :).

Het gaat mij ook niet om de verteringstijd. Dat is helemaal niet relevant als je de whey/caseine consumeert met andere voeding.
Caseine is gewoon weel lekkerder door de havermout of als smoothie :P

• #39.520
Moet je doen :).

Het gaat mij ook niet om de verteringstijd. Dat is helemaal niet relevant als je de whey/caseine consumeert met andere voeding.
Caseine is gewoon weel lekkerder door de havermout of als smoothie :P

Meh. Ik ben er niet zo'n fan van. De structuur is me net wat te zanderig zeg maar :o

Terug
Naar boven