Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.522
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal, 1 tab); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 95kg

Comments: moe moe moe... ik zit de laatste tijd 2 uur extra in de wagen. Kom later thuis en op het einde van de week ben ik gewoon een vod :o

Untitled.jpg

Werk je nu volle dagen dan? :D

• #39.524

:roflol:

Even een schets van gisteren...
4u20 eruit - 05u trainen
7u kleine wakker maken en schoolklaar krijgen
7u30 op het werk
16u naar huis
eten
17u45 naar Hoeselt (30min rijden) en ma oppikken
18u15 naar Genk (20min rijden) naar het ziekenhuis
20u terug naar Hoeselt
20u30 terug naar huis.
even chillen in de zetel tot 22 a 22u30
en het spel begint weer opnieuw

Lekker dagje ;)
Hoe is de situatie met je pa?

• #39.526
Lekker dagje ;)
Hoe is de situatie met je pa?

Beter. Maar verzwakt. Kilo'tje of 10 afgevallen ook. Hij eet al wel wat en moet af en toe fietsen in bed. Bizar toestel is dat. Maar zijn rechter hartkamer is dus compleet naar de kl*
En zal nooit meer beter worden. Vraag is wat hem nog allemaal kan dan. Vanaf woensdag mag hij naar een 'normale' kamer.

Man, wat een ellende Rob. Door m'n mindere activiteit hier op DBB weinig van meegekregen, maar wow, schrik toch wel even als ik dat terug lees :O

Beter. Maar verzwakt. Kilo'tje of 10 afgevallen ook. Hij eet al wel wat en moet af en toe fietsen in bed. Bizar toestel is dat. Maar zijn rechter hartkamer is dus compleet naar de kl*
En zal nooit meer beter worden. Vraag is wat hem nog allemaal kan dan. Vanaf woensdag mag hij naar een 'normale' kamer.

Heftig maar klinkt wel positief op zich in deze situatie

• #39.529
Man, wat een ellende Rob. Door m'n mindere activiteit hier op DBB weinig van meegekregen, maar wow, schrik toch wel even als ik dat terug lees :O

Life is what happens while your making other plans ;)

Heftig maar klinkt wel positief op zich in deze situatie

Ja. Hij krijgt ook een bakje dat in verbinding staat met een soort van pacemaker. En die geeft signalen naar het ziekenhuis waarop zij kunnen reageren door bv die pacemaker extra te laten
kloppen. Of door te bellen dat hij het rustiger aan moet doen. Maar het gaat afwachten worden wat voor een soort inspanningen hij nog kan doen.

:roflol:

Even een schets van gisteren...
4u20 eruit - 05u trainen
7u kleine wakker maken en schoolklaar krijgen
7u30 op het werk
16u naar huis
eten
17u45 naar Hoeselt (30min rijden) en ma oppikken
18u15 naar Genk (20min rijden) naar het ziekenhuis
20u terug naar Hoeselt
20u30 terug naar huis.
even chillen in de zetel tot 22 a 22u30
en het spel begint weer opnieuw
Tja, dat zijn ook wel zware dagen zo met dat ziekenhuis. En je begint ook wel te tobben nu, hoe verder waarschijnlijk, als hij thuiskomt.

• #39.531
Tja, dat zijn ook wel zware dagen zo met dat ziekenhuis. En je begint ook wel te tobben nu, hoe verder waarschijnlijk, als hij thuiskomt.

Idd. Hij was al bezig met één en ander op te ruimen in de tuin. Dat het onderhoud enzo wat makkelijker maakte. Ook zijn Vespa (300cc) wou hij inruilen voor een lichter model (125cc).
Zodat wij er ook mee konden rijden. Het is allemaal een beetje raar. Maar hij had zo een paar dingen en opmerkingen gemaakt alsof die wist dat het ging gebeuren.

hoe oud is je pa?

Had hij al hart klachten? Of zo ineens?

• #39.533
Ik vind het persoonlijk ook wel knap dat je in de ochtend om 5 uur kunt trainen :o

• #39.535
Ik vind het persoonlijk ook wel knap dat je in de ochtend om 5 uur kunt trainen :o

In het begin had ik het er wel lastig mee. Maar nu vind ik het zelfs leuker dan 's avonds laat. Gewoon wat cafeïne in je mik en gaan. Vaak bij avond trainingen ben ik vrij vermoeid van
werk, gezin, etc... en veeg ik soms mijn botten eraan. Maar in de ochtend, lekker fris en knallen maar.

In het begin had ik het er wel lastig mee. Maar nu vind ik het zelfs leuker dan 's avonds laat. Gewoon wat cafeïne in je mik en gaan. Vaak bij avond trainingen ben ik vrij vermoeid van
werk, gezin, etc... en veeg ik soms mijn botten eraan. Maar in de ochtend, lekker fris en knallen maar.

Heb ik ook idd. Savonds moe van heel de dag eten etc. Maja sochtends 5 uur is weer t andere uiterste ;)

• #39.537
Heb ik ook idd. Savonds moe van heel de dag eten etc. Maja sochtends 5 uur is weer t andere uiterste ;)

Gewoon zien dat je laatste avondmaal voldoende is. Dan heb je in de ochtend niet zo'n honger en toch nog energie om wat te doen :)

Die MP van je.. netjes hoor. En de reden dat ik dat gezever over 40 niet wil horen: we zijn met het pagina nummer van je log inmiddels op mijn bouwjaar uitgekomen.. :D

Oudje :D

Age is just a number.:p

Terug
Naar boven