Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Meh. Ik ben er niet zo'n fan van. De structuur is me net wat te zanderig zeg maar![]()
Gewoon gemixt met water is het behoorlijk smerig idd
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meh. Ik ben er niet zo'n fan van. De structuur is me net wat te zanderig zeg maar![]()
!

Beter. Maar verzwakt. Kilo'tje of 10 afgevallen ook. Hij eet al wel wat en moet af en toe fietsen in bed. Bizar toestel is dat. Maar zijn rechter hartkamer is dus compleet naar de kl*
En zal nooit meer beter worden. Vraag is wat hem nog allemaal kan dan. Vanaf woensdag mag hij naar een 'normale' kamer.
Man, wat een ellende Rob. Door m'n mindere activiteit hier op DBB weinig van meegekregen, maar wow, schrik toch wel even als ik dat terug lees :O

Heftig maar klinkt wel positief op zich in deze situatie
Tja, dat zijn ook wel zware dagen zo met dat ziekenhuis. En je begint ook wel te tobben nu, hoe verder waarschijnlijk, als hij thuiskomt.
Even een schets van gisteren...
4u20 eruit - 05u trainen
7u kleine wakker maken en schoolklaar krijgen
7u30 op het werk
16u naar huis
eten
17u45 naar Hoeselt (30min rijden) en ma oppikken
18u15 naar Genk (20min rijden) naar het ziekenhuis
20u terug naar Hoeselt
20u30 terug naar huis.
even chillen in de zetel tot 22 a 22u30
en het spel begint weer opnieuw
Tja, dat zijn ook wel zware dagen zo met dat ziekenhuis. En je begint ook wel te tobben nu, hoe verder waarschijnlijk, als hij thuiskomt.
hoe oud is je pa?
Had hij al hart klachten? Of zo ineens?
Ik vind het persoonlijk ook wel knap dat je in de ochtend om 5 uur kunt trainen![]()
In het begin had ik het er wel lastig mee. Maar nu vind ik het zelfs leuker dan 's avonds laat. Gewoon wat cafeïne in je mik en gaan. Vaak bij avond trainingen ben ik vrij vermoeid van
werk, gezin, etc... en veeg ik soms mijn botten eraan. Maar in de ochtend, lekker fris en knallen maar.

Heb ik ook idd. Savonds moe van heel de dag eten etc. Maja sochtends 5 uur is weer t andere uiterste![]()