AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.801
Wendler en kasteelbier en clen:roflol:

De nieuwe standaard

:roflol:

Ach. Je wordt sterker/groter met haast elk schema als je er maar genoeg effort insteekt. Maar vooral genoeg kcal in je bek.
Op 30% BF en +500kcals boven onderhoud lift ik ook meer dan op 15% en op of onder onderhoud. Dus ja.
Beetje hier en daar compenseren en in the long run heb je wel wat je moet hebben.

• #39.802
maandag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal; 1tab); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 76min
Bodyweight: 97kg

Comments: goed getraind :)

Untitled.jpg

170 was toch 100 ?
Goed natuurlijk dat wel :D

• #39.804
Ziet er goed uit ondanks de toch wel nipte fail!:thumb:

• #39.807

Volgend jaar de 180 eens :p

Ziet er goed uit ondanks de toch wel nipte fail!:thumb:

Thanks

Trouwens: in België is iedereen natty :) 36% afwijking voor test & 23% die weigert. Oftewel, de helft is 'on' Feit dat er mensen zo ignorant zijn maakt het daarom niet minder waar.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...-in-fitnesscentra-wordt-doping-gevonden.dhtml

In 2015 werden in totaal 2.107 dopingtests uitgevoerd, waarvan 1.440 binnen wedstrijdverband, 531 buiten wedstrijdverband en 136 in fitnesscentra. Daarnaast werden 1.021 bloedafnames gedaan.

Binnen wedstrijdverband zijn er vooral afwijkende resultaten voor anabolica en testosteron (36 procent) en stimulantia (34 procent). Daarnaast is er een aanzienlijke groep die weigert om een dopingcontrole te laten uitvoeren (23,4 procent van de vastgestelde dopingpraktijken).

Sterke bench! Heb je nooit problemen met de schouder cuffs? Train je die wel apart of enkel vanzelf met de compound oefeningen mee?

Als ik die hnl lees is 3.2% binnen wedstrijdverband met doping praktijken, en daarvan anabolica en testosteron (36 procent) en stimulantia (34 procent). Hoewel het er verwarrend staat. En die laatste snap ik helemaal niet: een aanzienlijke groep die weigert om een dopingcontrole te laten uitvoeren (23,4 procent van de vastgestelde dopingpraktijken). Hoe kan je nu een doping praktijk vaststellen als iemand controle weigert??? Of geldt het Marvin criterium dan?

• #39.809
Sterke bench! Heb je nooit problemen met de schouder cuffs? Train je die wel apart of enkel vanzelf met de compound oefeningen mee?

Als ik die hnl lees is 3.2% binnen wedstrijdverband met doping praktijken, en daarvan anabolica en testosteron (36 procent) en stimulantia (34 procent). Hoewel het er verwarrend staat. En die laatste snap ik helemaal niet: een aanzienlijke groep die weigert om een dopingcontrole te laten uitvoeren (23,4 procent van de vastgestelde dopingpraktijken). Hoe kan je nu een doping praktijk vaststellen als iemand controle weigert??? Of geldt het Marvin criterium dan?

Thanks en nope. Geen speciaal werk voor. Nooit geen last mee ook niet.

Je gaat toch geen test weigeren als je recht in je schoenen staat ;) En er zijn zat artikels te vinden, studies en zelfs op DBB zijn er enkele betrapt.
Ik pikte er maar eentje uit ;)

Hier bv:
http://www.hln.be/hln/nl/5356/Dopin...ing-in-fitnesscentra-verontrustend-hoog.dhtml

En wie kan het BK van enkele jaren vergeten? :roflol: Waar iedereen ging lopen omdat er plots een doping controle was.

En niet vergeten dat er bij ons geen gedoog beleid is en hoge boetes. Wat eigenlijk nog afschrikt.

Laatst bewerkt:
Dan mag je tevreden zijn met stabiele schouders!

Ik zie je punt, maar je zou ook kunnen weigeren vanwege privacy redenen of omdat je bang van naalden bent :)

In fitness centra is idd wel erg, ja. En dat zal in NL alleen maar nog erger zijn :o

• #39.811
Ik zie je punt, maar je zou ook kunnen weigeren vanwege privacy redenen of omdat je bang van naalden bent :)

Zou idd kunnen. Maar dan ben je in BE alsnog strafbaar en krijg je een boete ;) Dan heb je welliswaar wel geen strafblad en ben je niet 'gemarkeerd' als druggebruiker.

En die laatste snap ik helemaal niet: een aanzienlijke groep die weigert om een dopingcontrole te laten uitvoeren (23,4 procent van de vastgestelde dopingpraktijken). Hoe kan je nu een doping praktijk vaststellen als iemand controle weigert

Een test weigeren = positief (volgens de wet)

• #39.814
Ah, ik snap het. En de wet staat boven de feitelijke situatie.

België Neet! België :p If it looks like duck, quacks like a duck and walks like a duck, it is a duck ! :roflol:

Ach ja, in Zweden is het nog erger. Daar pikken ze je gewoon van straat als je er 'te breed' uitziet.

• #39.815
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal; 1tab); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 77min
Bodyweight: 97kg

Comments: dubbel met 200 & de 210 gepakt. Mooi. Joekel van een kramp in mijn abs bij het laatste setje crunches. Zelfs bij het opruimen schoot het er telkens opnieuw in.

Untitled.jpg

Goeie dood!

Wat een Gestapo praktijken zeg aangaande aas...snap best dat ze grootschalige handel aan willen pakken maar 'weigeren is positief' is toch echt te gek voor woorden...

• #39.817
Goeie dood!

Wat een Gestapo praktijken zeg aangaande aas...snap best dat ze grootschalige handel aan willen pakken maar 'weigeren is positief' is toch echt te gek voor woorden...

Thanks.

Ja, je kan hier beter opgepakt worden met een paar gram coke of heroïne dan met een paar vails gear.

goede 2 reps op abs:P
kramp in abs is ook wel echt de ergste vorm van kramp.

Nou. Belgen eigenlijk niet. Vlaanderen. In Wallonië geven ze er geen moer om :p

Wallonië loopt nog zover achter, de helft van de bevolking weet niet eens wat AAS is:trollface:

blijft wel een rare zaak, als ze onaangekondigd wedstrijdsporters gaan testen vind ik het prima. maar elke willekeurige gymrat gaat wel echt te ver.

Terug
Naar boven