MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.041
Jessica Biel is geen straf iig :D

Ik wen anders nog niet aan die wekker om 5 op sommige dagen hier.....

• #40.045
21:30? dan ben ik vaak nog geeneens thuis, laat staan @DieNase

maar als iets een ritme wordt dagelijks dan went dat wellicht. Heb je dan niet dat je in het weekeinde ook rond die tijd wakker wordt?
En jullie zoontje staat al even vroeg op?

• #40.047
21:30? dan ben ik vaak nog geeneens thuis, laat staan @DieNase

maar als iets een ritme wordt dagelijks dan went dat wellicht. Heb je dan niet dat je in het weekeinde ook rond die tijd wakker wordt?
En jullie zoontje staat al even vroeg op?

Tja. Wij hebben gewoon 'normale' uren :) De eene week van 7 tot 23 zeg maar en de andere van 5 tot 21 ongeveer. Dus ja.

En yep. De zoon is altijd tussen 6u30 & 7u wakker. Dus ja, in het weekend slapen we tot 6u30 a 7u :D

"Uitslapen" in het weekend..:rolleyes:

Klopt..ik ben super productief sochtends vroeg..van boodschappen doen tot was op vouwen..voor 08:00uur op zaterdag:roflol:
ook nuttige activiteiten, ik dacht eerder aan Pillz zijn cardio-idee (maar jullie hebben nog geen 6 kinderen die dan nog rustig slapen)
(en welke supermarkten zijn voor 8 al open in het weekeinde? ik was al blij dat ze hier tot 22 open zijn)

• #40.053
Mijn vrouw blijft ook steeds nog wat in bed liggen en kijkt wat tv met de zoon dan. Ik heb ondertussen dan al mijn cardio gedaan, de was al bij mekaar gezocht en opgezet en de vaatwas leeggemaakt :p
En dan nog het was rek en droogkast leeg gemaakt en deels opgevouwen :p

Maar goed, ik kan niet echt in bed blijven liggen. 's Morgen doet mijn rechterbeen gewoon zeer en slapen mijn handen. En dan moet ik er gewoon uit :o Oud en versleten :p

ook nuttige activiteiten, ik dacht eerder aan Pillz zijn cardio-idee (maar jullie hebben nog geen 6 kinderen die dan nog rustig slapen)
(en welke supermarkten zijn voor 8 al open in het weekeinde? ik was al blij dat ze hier tot 22 open zijn)
de Jumbo bij ons is om 7:00uur open op zaterdag..

Gelukkig geen kinderen..ben meer van de middag en avond cardio..

Mijn vrouw blijft ook steeds nog wat in bed liggen en kijkt wat tv met de zoon dan. Ik heb ondertussen dan al mijn cardio gedaan, de was al bij mekaar gezocht en opgezet en de vaatwas leeggemaakt :p
En dan nog het was rek en droogkast leeg gemaakt en deels opgevouwen :p

Maar goed, ik kan niet echt in bed blijven liggen. 's Morgen doet mijn rechterbeen gewoon zeer en slapen mijn handen. En dan moet ik er gewoon uit :o Oud en versleten :p
je vrouw heeft geen klagen hoor ik al...ouwe..:rolleyes:

Terug
Naar boven