MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.061
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal; 1tab); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 94kg

Comments: MP viel wat tegen, de rest was best goed :)

Untitled.jpg

Mooie getallen weer! Iets meer volume mag wel :p

• #40.065
Mooie getallen weer! Iets meer volume mag wel :p

NEE! :p Low reps ftw! Haha. Nee man, vind high reps sowieso ruk. Maar nu hou ik alles op low reps om zoveel mogelijk kracht te behouden, op te bouwen. Eens ik dan weer on ga, komen de reps er
weer vanzelf bij. Het heeft sowieso niet veel zin om nu echt high rep te gaan trainen. Veel kan er natty op die manier niet meer bij imo. Kracht daarentegen kan misschien wel nog lukken.

NEE! :p Low reps ftw! Haha. Nee man, vind high reps sowieso ruk. Maar nu hou ik alles op low reps om zoveel mogelijk kracht te behouden, op te bouwen. Eens ik dan weer on ga, komen de reps er
weer vanzelf bij. Het heeft sowieso niet veel zin om nu echt high rep te gaan trainen. Veel kan er natty op die manier niet meer bij imo. Kracht daarentegen kan misschien wel nog lukken.

Snap ik maar 5reppers voor armen is wel erg laag :p
Repje of 8 vind ik persoonlijk lekkerder

• #40.067
Snap ik maar 5reppers voor armen is wel erg laag :p
Repje of 8 vind ik persoonlijk lekkerder

Tja. Uiteindelijk maakt het niet veel uit in welke rep range je rept, als je maar dicht genoeg bij fail komt. Het verschil, minimaal welliswaar, zit hem in de krachtwinst bij low rep. 8 reppers vind ik ook wel leuk,
maar dan krijg ik gelijk een kut pomp erin wat me eigenlijk hinderd in mijn volgende setjes.

Tja. Uiteindelijk maakt het niet veel uit in welke rep range je rept, als je maar dicht genoeg bij fail komt. Het verschil, minimaal welliswaar, zit hem in de krachtwinst bij low rep. 8 reppers vind ik ook wel leuk,
maar dan krijg ik gelijk een kut pomp erin wat me eigenlijk hinderd in mijn volgende setjes.

Pomp is juist lekker man :cool:

• #40.069

Ook waar. Op het einde van je training of als je je niet meer moet douchen en scheren. Of auto rijden met je delts on fire :p Een lichte pomp vind ik ook wel leuk, maar als je echt gaat reppen en je kan haast
niet meer bewegen nadien vind ik het maar ruk :p

Ook waar. Op het einde van je training of als je je niet meer moet douchen en scheren. Of auto rijden met je delts on fire :p Een lichte pomp vind ik ook wel leuk, maar als je echt gaat reppen en je kan haast
niet meer bewegen nadien vind ik het maar ruk :p

Lekker man amper de koppeling in kunnen trappen :)

Moet zeggen dat ik zo'n dikke pomp amper heb na een training. Meer een vol gevoel.

• #40.071
Lekker man amper de koppeling in kunnen trappen :)

Moet zeggen dat ik zo'n dikke pomp amper heb na een training. Meer een vol gevoel.

Haha. Ik krijg vaak mijn stuur niet meer gedraaid. Scheren en douchen is ook een ramp als ik arm & schouder pomp heb. Bij bovenbenen valt het wel goed mee. Ik heb vooral last van mijn onderrug,
kuiten, armen en schouders. Die lopen echt vol met high reps. In die maten dat het gewoon een verrot gevoel en het mijn bewegingen in de weg staat.

• #40.073
Vind het ook maar erg sterke MP's. Doe ik je voorlopig niet na in ieder geval

• #40.076
  • #40.079
Terug
Naar boven