Fitness Seller

Robke's trainingslog

Wilde ff checken of jullie er allebei bij waren :p
Godver!

60fc1235f70cb8230001173ce2d6eb042d9ea4af01c5b5e97b7801166cf14dc6.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.123
vrijdag 07u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal; 1tab); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 83min
Bodyweight: 94kg

Comments: damn zeg. Bij mijn seated calf raises kreeg ik de bar niet meer op de afleggers. Dus moest ik hem van mijn knieën op de bench rollen. Ik heb mijn bar nog nooit zo zien
doorbuigen en nog nooit zo snel mijn plates eraf gehaald :) Bar is niet krom gelukkig. Hopelijk is er niets mis mee :) Zal ik in de loop van deze week dan wel merken :tanden:

Untitled.jpg

Je moet ook geen 12reppers doen man...das veel te gek :p

Iemand (weet niet mee wie...) posste hier tijdje geleden een filmpje van een finse malloot die met een heftruck zoveel mogelijk gewicht aan een bar ging proberen op te tillen..... dat kwam nog in de buurt van een ton voordat de bar ging verbuigen :)

Je doet die calf raises niet in je kooi?

• #40.128
Iemand (weet niet mee wie...) posste hier tijdje geleden een filmpje van een finse malloot die met een heftruck zoveel mogelijk gewicht aan een bar ging proberen op te tillen..... dat kwam nog in de buurt van een ton voordat de bar ging verbuigen :)

Hangt natuurlijk van de bar af ;) Mijn boog aardig door gezien het steunpunt smal en in het midden van de bar was ;)

Je doet die calf raises niet in je kooi?

Nope. Ervoor eigenlijk. De safeties krijg ik niet op de goede hoogte om ze in mijn kooi te doen.

• #40.129
En ik heb natuurlijk ook mijn cardio gedaan afgelopen weekend :)

zaterdag 08u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

zondag 08u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

• #40.131
Je kunt anders chains of hefbanden in je rack hangen om de barbell bij falen op te vangen.

Helaas pindakaas heb ik dat niet :) Maar wel een goed idee.... ik ga eens kijken wat ik nog kan vinden in de buurt om zoiets op te zetten.

Helaas pindakaas heb ik dat niet :) Maar wel een goed idee.... ik ga eens kijken wat ik nog kan vinden in de buurt om zoiets op te zetten.

Ik had dat ook niet, tot ik het ging kopen :P In de legerstock heb ik toen chains met dikke schakels gevonden voor een zacht prijsje, hefbanden zijn misschien wel iets 'vriendelijker' voor de barbell, die vind je daar ook wel denk ik (op een bouwmarkt kosten die epic duur)

• #40.133
Ik had dat ook niet, tot ik het ging kopen :P In de legerstock heb ik toen chains met dikke schakels gevonden voor een zacht prijsje, hefbanden zijn misschien wel iets 'vriendelijker' voor de barbell, die vind je daar ook wel denk ik (op een bouwmarkt kosten die epic duur)

Chains zie ik zo niet zitten. Die hefbanden is hetzelfde als een spanriem?

Chains zie ik zo niet zitten. Die hefbanden is hetzelfde als een spanriem?

Yep, fitness seller verkoopt die ook geloof ik maar ik zou eerst even in de stock gaan kijken.
Ik heb hier nog wel ergens een paar liggen, jammer dat wij niets hebben :P

• #40.135
Sanca :heart: Robke

welke legerstock?

Terug
Naar boven