Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ben ik te laat om over vroeger te praten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.162
  • Like
Waarderingen: 040B
je zittende side raises zijn indrukwekkend qua gewicht ( voor een blanka ;) )

• #40.169
  • #40.171
Geweldig! Ik heb je gelijk toegevoegd bij mijn groep marginaal uitziende mensen waar ik niks mee heb :p

Knipsel.PNG
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG

Buckle up...dis gonna be good! :popcorn2:

• #40.177
Nee, dit is dat andere topic waarin de 'zwervers look a like' denken dat ze wat meer zijn dan de rest reageren.

Zwervers hebben ook gevoelens, jij bent iig niet meer welkom op mijn bankje in het park.

michael-jordan-crying-meme-2.png

Flopke78, haten op moderators is zo 2006, ga eens mee met je tijd.

• #40.179
Zwervers hebben ook gevoelens, jij bent iig niet meer welkom op mijn bankje in het park.

Flopke78, haten op moderators is zo 2006, ga eens mee met je tijd.

Ach... met een beetje geluk heb je binnenkort terug werk zonder internet toegang. Dan is alles weer zoals het een tijdje geleden was.

Ach... met een beetje geluk heb je binnenkort terug werk zonder internet toegang. Dan is alles weer zoals het een tijdje geleden was.

Het hele forum vol spambots en meldingen die een paar uur blijven staan, het gaat idd niet hetzelfde zijn dan. Een moderator werk zonder internettoegang toewensen is trouwens het laagste wat je iemand kan toewensen maar het was al langer duidelijk dat je erg laag bent gevallen de laatste tijd.
Een crackhoer die haar eigen moeder verkoopt voor een volgende hit is nog niet zo laag gevallen als het trieste mannetje dat jij bent geworden.
Maakt alweer duidelijk dat aas niet alleen met iemands fysiek fucken maar ook serieus fucken met iemands mentaliteit/psychoses.

Ach... met een beetje geluk ram je binnenkort terug de spuit erin. Dan is alles weer zoals het een tijdje geleden was.

Terug
Naar boven