- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik wil niet uitgelokt worden om op die vragen het voor de hand liggende te antwoorden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil niet uitgelokt worden om op die vragen het voor de hand liggende te antwoorden.

Ik wil niet uitgelokt worden om op die vragen het voor de hand liggende te antwoorden.![]()

Dat vermoedde ik al maar wou toch eens proberen...
lol.....als jullie de ring in gaan ben ik vrijwilliger voor de meneer cactus rondemiss!!

lol.....als jullie de ring in gaan ben ik vrijwilliger voor de meneer cactus rondemiss!!

Ben jij de Nicky?? The plot thickens!! 
zijn er meerdere Nicky's dan?

Laten we ze allemaal openen en zien wat er gebeurtJuist !
Maar er zijn wel véél meer plots en potjes die we nu beter dicht laten![]()
Ik ben nog veel te nieuw en hier lijkt al veel gebeurd op dit forum, tijd om eens bij te praten...Laten we ze allemaal openen en zien wat er gebeurtIk ben nog veel te nieuw en hier lijkt al veel gebeurd op dit forum, tijd om eens bij te praten...
Maar waarschijnlijk wel nog heel sappig om te vertellen?Die feiten zijn allemaal al verjaard dus het heeft geen zin.

Maar waarschijnlijk wel nog heel sappig om te vertellen?

Ik hou wijselijk mijn mondje dicht
en zeg dus ook niet dat @Sanca zelf ook aardig verjaard is, damdn die foto van een jonge Sanca kon ik niet geloven!
Ja want op dit forum wordt er nooit off topic gegaan