XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Ik bedoel meer dat hij door gaat een reactie uit te lokken bij Robke, wat Robke ook bij mij en Nicky probeerde. Als het klaar is is het klaar toch? Moet je verder boven staan. Ik vergelijk @IronWarfare zeker niet met Robke verder, hij is zeker 20cm langer...
:D

Deze kan ik wel waarderen :D

Vind een training op het gemakje er anders goed uitzien :)

is dat nu een smeekbede voor een enorme schop onder je hol?

(ik kan daar als enige bij zonder te bukken :D :D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.287
is dat nu een smeekbede voor een enorme schop onder je hol?

(ik kan daar als enige bij zonder te bukken :D :D)

Ik weet niet of jij daar de geschikte persoon voor bent. Ik heb nl een beetje bang voor jou en ben nogal gehecht aan mijn hol :p

gehecht aan je hol.....e.e.e.e.e.e.e..e.

hahaha maar als het dichtgehecht is, geeft dat niets

• #40.292
  • #40.293
Kl* dagen op het werk, geen motivatie, geen kracht en mijn rechterschouder voelt verrot (vermoed door in de tocht te zitten bij cardio). Liefste dagboek, ik ben het allemaal even spuugzat.
Volgende week eens even aankijken en anders moeten we terug naar de tekentafel met andere oefeningen, andere repranges.

donderdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 81min
Bodyweight: 95kg

Comments: laten we dit maar snel vergeten

Untitled.jpg

Kop op man, hou de moed erin! Misschien even wat kalmer aan doen? Zei de newbie tegen de pro :angstig:

• #40.295
Kop op man, hou de moed erin! Misschien even wat kalmer aan doen? Zei de newbie tegen de pro :angstig:

Tja. Ik heb 2 weken geleden nog een semi deload gedaan. Misschien wordt het gewoon weer tijd voor baby weights en maar wat pompen. Volgende week even afwachten.

Het wordt tijd voor iets nieuws Rob! Misschien even helemaal van Wendler af?

Sheiko en :choco: is een optie?

• #40.298
  • #40.300
Ik ben trouwens wel al even aan het kijken naar Sheiko hoor. En hoe ik het eventueel wat kan 'inkorten' of aanpassen hier en daar. Maar dan rest er nog steeds het probleem dat ik bepaalde dingen thuis niet
kan uitvoeren. Ik heb geen chains, boxes, boards, legpress, legextension/curl... noem maar op.

Terug
Naar boven