- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, spelende vrouw wat heb je nu geleerd?lol.....als jullie de ring in gaan ben ik vrijwilliger voor de meneer cactus rondemiss!!

Zoals deze Nicky is er maar 1. Als er 2 zouden zijn voel je een "disturbance in the force"

Het valt allemaal wel mee en hij heeft sorry gezegd, dus klaar. Nu doe je zelf hetzelfde.
Het valt allemaal wel mee en hij heeft sorry gezegd, dus klaar. Nu doe je zelf hetzelfde.
Ik dacht al: waarom staat dat log de hele tijd bovenaan bij nieuwe berichten. Op tijd voor ronde 2 of is er een beslissing gevallen?

hue hue

daar was toch vandaag helemaal geen tijd voor
Ik bedoel meer dat hij door gaat een reactie uit te lokken bij Robke, wat Robke ook bij mij en Nicky probeerde. Als het klaar is is het klaar toch? Moet je verder boven staan. Ik vergelijk @IronWarfare zeker niet met Robke verder, hij is zeker 20cm langer...

Ik bedoel meer dat hij door gaat een reactie uit te lokken bij Robke, wat Robke ook bij mij en Nicky probeerde. Als het klaar is is het klaar toch? Moet je verder boven staan. Ik vergelijk @IronWarfare zeker niet met Robke verder, hij is zeker 20cm langer...
op het gemakje?
op het gemakje?
OP HET GEMAKJE?
Dan pak je wat meer gewicht/reps ja!!
WHATEVERITTAKES!!
![]()
Ik moet vrijdag al opnieuw LB doen. Dus tegen dan moet alles hersteld zijn hé