AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Wow, zoveel reps !

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.422
Paar weken Dorian stijl, paar weken kai stijl is prima voor afwisseling.

• #40.424
  • #40.426
  • #40.427
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 86min
Bodyweight: ???kg

Comments: geen slechte training moest ik een ballerina zijn...

Untitled.jpg

Prima training toch! Zwaar trouwens die goodmornings! Ik zou daarmee voorover donderen!

• #40.429
6 reps vind je al veel? :D

Juist lekker bij DL beetje reps maken.

Gewicht kan de weegschaal niet meer aan? :P

• #40.433
Haha..welkom in de wereld van bodybuilders..:trollface:

Bodybuilding kan ook met lage reps! :p

6 reps vind je al veel? :D

Juist lekker bij DL beetje reps maken.

Gewicht kan de weegschaal niet meer aan? :P

Alles meer dan 3 reps vind ik al veel :p Laat staan +10 ofzo :p Kracht kan het wel. Gewoon weer even conditioneel het opbouwen.

Haha. Tja... ik moet er eigenlijk niet meer op gaan staan. Aan de hand van die spiegel weet ik tegenwoordig al voldoende ;)

Ouwe rep bunny! ;)

Of dubbel klappen :D

:D

Bwah, zo zwaar zijn ze nu ook weer niet. Normaal doe ik ze +90 ofzo.

• #40.434
woensdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

15min - Crosstrainer
15min - Stepper

Fietsen gaat even niet. Als ik steun op mijn handen begint mijn schouder weer te zeuren.

woensdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

15min - Crosstrainer
15min - Stepper

Fietsen gaat even niet. Als ik steun op mijn handen begint mijn schouder weer te zeuren.
Goed bezig Rob! Ga je nog proberen je bw wat te verlagen voor de feestagen of vind je het wel even best zo?

• #40.436
15min - Crosstrainer
15min - Stepper

Is dat niet een beetje overdreven? Je kan echt wel zo op een fiets zitten dat je nauwelijks op je armen hangt.

• #40.438
Is dat niet een beetje overdreven? Je kan echt wel zo op een fiets zitten dat je nauwelijks op je armen hangt.

Nope. Als ik bv aan het gamen ben ofzo en ik zit met mijn ellebogen op mijn knie bv heb ik het al. En mijn stuur van mijn fiets laat geen enkele handpositie toe waarin ik het niet voel.
Het is iets heel bizar gewoon. Als ik bench ofzo voel ik er nl niks van.

Nope. Als ik bv aan het gamen ben ofzo en ik zit met mijn ellebogen op mijn knie bv heb ik het al. En mijn stuur van mijn fiets laat geen enkele handpositie toe waarin ik het niet voel.
Het is iets heel bizar gewoon. Als ik bench ofzo voel ik er nl niks van.
OK, dat is persoonlijk per persoon misschien. Het klinkt wel alsof die schouder even wat rust kan gebruiken voorlopig.

• #40.440
OK, dat is persoonlijk per persoon misschien. Het klinkt wel alsof die schouder even wat rust kan gebruiken voorlopig.

Tja. Heb ik geprobeerd. Maar het lijkt niet te werken. Het is iets heel raar. Krijg ook heel de tijd tintelingen, net elektriciteit erin.

Terug
Naar boven