AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.381
  • #40.384
Nog even en hij gaat carnaval vieren ook :roflol:

• #40.386
Mijn stats kloppen niet meer...96kg nu weer, vet% valt gelukkig erg mee...nog steeds geen kuiten. :roflol:

Can confirm, toen ik met m'n hoofd door de opening van je behandeltafel lag leek het net of Nicky langs me stond, zo een stel cute kuitjes :roflol:

• #40.394
:roflol:

• #40.395
Volgende week terug erin vliegen. Ik neem mijn laatste 3 training als mijn nieuwe max. 10% eraf en wat high reps doen (6 a 12) Idem voor assistance met waarschijnlijk een setje ofzo erbij.

vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1 tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 98kg

Comments: dat ging weer lekker :)

Untitled.jpg

Alleen maar squats? Damn ik dacht dat ik destijds met Wendler weleens weinig deed. :D
Rust een beetje uit man, die 10% terug zal je goed doen denk ik. Focus dan gelijk weer op een nette uitvoering. Dat een rep een beetje lelijk wordt is vaak ook vermoeidheid.

• #40.397
Alleen maar squats? Damn ik dacht dat ik destijds met Wendler weleens weinig deed. :D
Rust een beetje uit man, die 10% terug zal je goed doen denk ik. Focus dan gelijk weer op een nette uitvoering. Dat een rep een beetje lelijk wordt is vaak ook vermoeidheid.

Tja... ik zit al heel de week wat te sukkelen. Ziek, schouder enzo... dus training gewoon op het minimum zeg maar.

En dit was rust :p Van vorige week donderdag tot afgelopen woensdag helemaal niets gedaan zelfs :)

Volgende week lekker pompen :D

Tja... ik zit al heel de week wat te sukkelen. Ziek, schouder enzo... dus training gewoon op het minimum zeg maar.

En dit was rust :p Van vorige week donderdag tot afgelopen woensdag helemaal niets gedaan zelfs :)
Ik was vorige week ook helemaal stuk, vooral mentaal en daardoor doodmoe. Woensdag was ruk, vrijdag was diep triest en na de eerste oefening ook naar huis gegaan. Maandag overgeslagen en nu woensdag was weer heerlijk! Adequate balans tussen rust en training is bij ons "oudjes" nog belangrijker. ;)

• #40.400

Yups. Saai maarja...

Ik was vorige week ook helemaal stuk, vooral mentaal en daardoor doodmoe. Woensdag was ruk, vrijdag was diep triest en na de eerste oefening ook naar huis gegaan. Maandag overgeslagen en nu woensdag was weer heerlijk! Adequate balans tussen rust en training is bij ons "oudjes" nog belangrijker. ;)

Ja. En zat/zit nog onder pijnstillers. Dan ben ik sowieso al wat suffer dan gewoon :) Dit weekend nog rusten en dan zal ik maandag wel weer fris en fruitig zijn :)

Terug
Naar boven