AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.661
Hoe herstelt zoiets dan? Gewoon een kwestie van tijd gunnen?

Yups. Het is al een pak beter hoor. Ik word al niet meer wakker tussen 2 & 3 's nachts voor een uurtje te hoesten :p

Ik was al blij dat het geen longkanker ofzo was :p

Oei, dat klinkt niet best. Hopelijk gaat het nu wel de goede kant op...
Misschien is het ook verstandiger wat uit te zieken, in plaats van weer zwaar te gaan trainen (niet dat je dat zelf niet kan bedenken..... :D )

Yups. Het is al een pak beter hoor. Ik word al niet meer wakker tussen 2 & 3 's nachts voor een uurtje te hoesten :p

Mooi! Dat laatste zit je al helemaal niet op te wachten inderdaad. Loop nu alleen niet te hard van stapel, haha!

• #40.664
Oei, dat klinkt niet best. Hopelijk gaat het nu wel de goede kant op...
Misschien is het ook verstandiger wat uit te zieken, in plaats van weer zwaar te gaan trainen (niet dat je dat zelf niet kan bedenken..... :D )

Ja, het gaat wel weer hoor. Goed. Nog niet optimaal, maar langer dan anderhalve week niet trainen is geen optie :p

Mooi! Dat laatste zit je al helemaal niet op te wachten inderdaad. Loop nu alleen niet te hard van stapel, haha!

Ja nou. Ik weet nog dat mijn grootvader ook bloed ophoestte toen hij longkanker kreeg. Dus ja, dan sla je wel even in paniek de eerste keer :p

anderhalf week geen training, dat gaat vies tegenvallen straks :whip:

Goed dat je er weer bent. De vrijdagrel is een stille dood gestorven zonder jouw steun!

• #40.670
De Gluhwein heeft uiteindelijk dus niet zo mogen baten? ;)

• #40.675
.. En de curryworsten neem ik aan ook? :p

Curryworsten hadden ze er niet. Verschillende soorten worst wel maar met senf oder ketchup. Met brood of in een pistolet. Flammkuche, goulash, noem maar op. Maar geen curryworst of champignons met look bv

• #40.676
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1 tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec; 1sc)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Is wel goed voor de buikspieren..:rolleyes:

Kerstgains vallen in ieder geval goed mee zie ik ;)

• #40.678
Is wel goed voor de buikspieren..:rolleyes:

Kerstgains vallen in ieder geval goed mee zie ik ;)

Haha. True.

Tja. Met je hoofd vol snot proef je nu eenmaal niet veel. En had ook niks zin in eten eigenlijk. Daarbij nog al dat wandelen in Wenen en 20mcg clen tegen de verkoudheid...

• #40.679
Gezien mijn ATX SSB vandaag of morgen binnenkomt:

Te koop!

Het gaat om dit model: Olympische Squat Bar - chroom
Er zit wat roest op maar voor de rest nog in orde. (foto op verzoek)

Enkel ophaling. Doe een bod!

Iets voor jou @DiSTuRBeD ? Voor 50eur mag je hem hebben en je krijgt nog een Manta Ray erbij :)

Laatst bewerkt:
  • #40.680
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 75min
Bodyweight: 95kg

Comments: Luchtwegen zijn goed aan het herstellen. Krijg meer en meer zuurstof binnen zonder hoestbuien erbij. Trainen gaat dus beter en beter :)

Untitled.jpg

Terug
Naar boven