Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Zeg het hem Rob! Met die baard ook en al!Pff... ga je nou met mij meepratenDat pakt de fun er wel uit zo
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg het hem Rob! Met die baard ook en al!Pff... ga je nou met mij meepratenDat pakt de fun er wel uit zo
![]()
Is het al vrijdag?NXXL is een goed bedrijfje. Daar niet van. Maar ik heb ook een tijd lang Musculi supps gehad. En B&F. En die worden dan niet hotlinked. Triestig. Maar goed, we weten beide wel dat de ponytail, baardman
daar waar schijnlijk voor iets tussen zit. @Sanca
En ja, ik link hem. Rellen !

Matige rel
In Duitsland verkopen ze trouwens veel betere supps![]()

Haha nee want die verkopen allemaal illegale dingen....![]()
Sarms enzo lijken me toch ook gedoogd in NL? Als aas het al is.

Dat weet ik niet. Ergens in een hoekje zitten met een papieren zak over zijn hoofd kan toch ook?Volgens mij ligt die ergens op straat waar er geen WiFi is. Leef de zwervers leef
![]()

Het doofde al snel uit, had een mooie rel kunnen worden.

Wordt hier wel eens gejankt dan?Ik heb geen zin om weer jankmeldingen binnen te krijgen![]()

Thanks smalle! Ondertussen al op 39gr koortsLang geleden dat ik nog zo gezweet heb. Nu ja, buiten toen met die tren
![]()

Ik ziek, iedereen ziek! 

Ach, goed rustmomentje ook. Niet te hard willen knallen en over een paar dagen is alles weer goed