- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Allen Carr werkte prima bij mij wat betreft stoppen met roken.
Rookte 2 pakjes per dag en had na het lezen van het boek gewoon zin om te stoppen. Daarna geen sigaret meer aangeraakt.
Of het bullshit is of niet, maakt mij niet uit, ik ben van de zooi af.
Gewoon stoppen joh, veel te duur en dat hoesten is gewoon klote.
En ik rook wel geen 2 pakjes per dag
Gewoon een 10 a 15 cigarillos.Hoe zit je vetpercentage momenteel, de laatste cut was je aardig ver gekomen..lukt het je om het redelijk stabiel te houden?

Neem je nou supps voor de pomp en dan ga je cardio doen?![]()
Veel pomp krijg je er niet van hoor 
Bold..daar blaas je wel lekker van op! Waarom geen mast als die deadlift ook een doel is?
Bedoelde ook test+mast ipv test+boldKeep it simple. Ik zit nog helemaal niet op het niveau dat ik 3 producten moet gaan stacken imo.
En mijn gear staat niet op zo'n dosis dat ik er mast moet bij hebben imo.
First things first
Trouwens, die hele mast hype hier op dbb is highly overrated imo.Durf ik geen zinnige uitspraken over te doenMast is misschien voor volgend jaarFirst things first
Trouwens, die hele mast hype hier op dbb is highly overrated imo.

@hoxyzTja. Zullen we maar zeggen dat er hier op dbb vaak veel te snel, te hard van stapel wordt gelopen met het aantal soorten gear en de dosis.

Waarom Mast -> kracht? Mast is geen AAS die decent krachtgains met zich meebrengt doorgaans.Bold..daar blaas je wel lekker van op! Waarom geen mast als die deadlift ook een doel is?