- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
In een cut zou ik nog twijfelen, maar gezien ik toch lekker wil gainen, lijkt het me sowieso overbodig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nevermind trouwens ik verwarde Bold met Primo..wat de voor en/of nadelen zijn van Bold heb ik geen idee van..
Zie hieronder.. Anabolen Gids (site) (betrouwbaarheidWaarom Mast -> kracht? Mast is geen AAS die decent krachtgains met zich meebrengt doorgaans.
)Werking:
Masteron is een sterk androgeen. Het aromatiseert niet, sterker nog, het verbruikt veel aromatase enzymen zonder zelf veranderd te worden. Omdat masteron zo androgeen is hoef je er ook geen grote toename van spiermassa van te verwachten terwijl de spierkracht wel toeneemt. Om deze reden wordt het vrijwel alleen gebruikt tijdens het cutten. In een cutkuur wordt het door bodybuilders met een al laag vetpercentage vaak gebruikt om de spieren een hardere look te geven. Ook is het een interessant middel voor sporters die in gewichtsklasse ingedeeld worden doordat de spierkracht toeneemt terwijl het lichaamsgewicht gelijk blijft of zelf lager wordt. In een cut kuur moet masteron gecombineerd worden met andere middelen omdat het zelf niet kan zorgen dat er genoeg spiermassa vastgehouden wordt.
Bold is gewoon heel mild middel.
Beetje voor watjes die geen tren durven![]()

kg
Als ik naar dat filmpje kijk, lijkt me zeker dat je die squads hard gaat pakken, en die GHR achterstevoren moet ook heel pittig voor de abs en onderrug zijn. Toch wel Eur. 99 waard, niet?Wel. Ik heb na lang puzzelen het maar opgegeven om een legpress te zetten. Het kan wel, zo'n verticale of een compact, maar dan wordt de bewegingsruimte in mijn schuur wel krap.
Dus, ik zat te denken voor een ander toestel dat mijn rug een beetje met rust laat, maar toch mijn benen traint. En ik kwam hierop uit:
Sissy squat bank - Gorilla Sports
De 100eur waard denken jullie?
Als ik naar dat filmpje kijk, lijkt me zeker dat je die squads hard gaat pakken, en die GHR achterstevoren moet ook heel pittig voor de abs en onderrug zijn. Toch wel Eur. 99 waard, niet?
Plus je kan makkelijk progressiever gaan met een schijf op je borst of zo.
Sissy squats staan er om bekend dat ze een stuk blesure gevoeliger zijn dan normale squats. om deze reden zou ik het niet doen
Gooood!Stiekem begint me die hoger rep range wel te bevallen![]()
Ja! Ik zou ehm bijna aanschaffen voor bij mij in de gym! Sissy squatsWel. Ik heb na lang puzzelen het maar opgegeven om een legpress te zetten. Het kan wel, zo'n verticale of een compact, maar dan wordt de bewegingsruimte in mijn schuur wel krap.
Dus, ik zat te denken voor een ander toestel dat mijn rug een beetje met rust laat, maar toch mijn benen traint. En ik kwam hierop uit:
Sissy squat bank - Gorilla Sports
De 100eur waard denken jullie?
Vind alleen de rolletjes voor bij je scheenbenen er wat fragiel uit zien..Waarom? Ik doe ze vaak staand, dat is wel een heel andere techniek, maar zelfde spieren. Er staat wel veel kracht op je knieschijven, dus in het begin voorzichtig opbouwen.Sissy squats staan er om bekend dat ze een stuk blesure gevoeliger zijn dan normale squats. om deze reden zou ik het niet doen
Waarom? Ik doe ze vaak staand, dat is wel een heel andere techniek, maar zelfde spieren. Er staat wel veel kracht op je knieschijven, dus in het begin voorzichtig opbouwen.
Dat is zeker verstandig. rustig uitproberen of het 'jouw oefening' wel is, en dan pas gaan opvoeren. Misschien dus niet blind kopen zo'n apparaat.omdat er verkeerde krachten op je knie komen, hetzelfde idee als een leg extension
je zou het best kunnen doen, maar voor mensen met knie klachten zou ik het niet aanraden en zou ze zeker niet zwaar gaan doen.
kg