- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie training voor een zieke
Goed dat je bent gestopt met die cardio wijfie![]()
Eigenlijk ben ik gewoon haast terug de oude. Vandaag ook de laatste dag antibiotica 
Op rustdagen doe ik wel nog steeds mijn cardio. Maar dat is dan ook omdat ikWaarschijnlijk zet die 15 minuten toch weinig zoden aan de dijk..zou het lekker bewaren voor in de cut. En desnoods een oefening meer pakken op trainingsdagen..Haha. Ziek zijn is gewoon een smoes om geen cardio te doenEigenlijk ben ik gewoon haast terug de oude. Vandaag ook de laatste dag antibiotica
Ik ben nog niets gestopt. Maar ik wil nu wel weten of die cardio niet gewoon um sonnst is na de trainingOp rustdagen doe ik wel nog steeds mijn cardio. Maar dat is dan ook omdat ik
mijn schouderoefeningen enzo doe. Of dat komt er ook weer niet meer van.
What...the... f**k!Anders wordt het maar saai hé. Lang verhaal kort: er zat iets in mijn anitbiotica waardoor ik op donderdag ochtend plots tussen de keukenstoelen lag. En nu dus een blauw oog en een hoofdwonde.

Anders wordt het maar saai hé. Lang verhaal kort: er zat iets in mijn anitbiotica waardoor ik op donderdag ochtend plots tussen de keukenstoelen lag. En nu dus een blauw oog en een hoofdwonde.

What...the... f**k!
Geen hersenschudding of schade aan de vloer..![]()

kgGewoon vergeten te wegen of durfde je er niet op te gaan staan?![]()
Ben stiekem ook wel benieuwd hoeveel reps je wegdraait met zeg 95-97.5kg..Nah. Ben afgelopen periode gewoon heel erg verzwakt. Gaat nog wel even duren voor ik terug op normaal niveau zit.

Ben stiekem ook wel benieuwd hoeveel reps je wegdraait met zeg 95-97.5kg..![]()

dat zou zomaar eens kunnen ja 
kg