AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Goeie training voor een zieke :)
Goed dat je bent gestopt met die cardio wijfie :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.782
Goeie training voor een zieke :)
Goed dat je bent gestopt met die cardio wijfie :rolleyes:

Haha. Ziek zijn is gewoon een smoes om geen cardio te doen :p Eigenlijk ben ik gewoon haast terug de oude. Vandaag ook de laatste dag antibiotica :)

Ik ben nog niets gestopt. Maar ik wil nu wel weten of die cardio niet gewoon um sonnst is na de training :) Op rustdagen doe ik wel nog steeds mijn cardio. Maar dat is dan ook omdat ik
mijn schouderoefeningen enzo doe. Of dat komt er ook weer niet meer van.

Haha. Ziek zijn is gewoon een smoes om geen cardio te doen :p Eigenlijk ben ik gewoon haast terug de oude. Vandaag ook de laatste dag antibiotica :)

Ik ben nog niets gestopt. Maar ik wil nu wel weten of die cardio niet gewoon um sonnst is na de training :) Op rustdagen doe ik wel nog steeds mijn cardio. Maar dat is dan ook omdat ik
mijn schouderoefeningen enzo doe. Of dat komt er ook weer niet meer van.
Waarschijnlijk zet die 15 minuten toch weinig zoden aan de dijk..zou het lekker bewaren voor in de cut. En desnoods een oefening meer pakken op trainingsdagen..

Wat een gedoe met je gezondheid joh, ik hoop dat er snel een einde aan komt.
Zou sowieso die cardio laten zitten, doet denk ik bij ziekheid/kwakkelen meer kwaad dan goed.

Weer bij doc geweest?

• #40.786
Anders wordt het maar saai hé. Lang verhaal kort: er zat iets in mijn anitbiotica waardoor ik op donderdag ochtend plots tussen de keukenstoelen lag. En nu dus een blauw oog en een hoofdwonde.
What...the... f**k!

Geen hersenschudding of schade aan de vloer..:trollface:

• #40.789
What...the... f**k!

Geen hersenschudding of schade aan de vloer..:trollface:

Wtf ....lekker spul dan... :eek:

Pics? :D

Stelletje ramptoeristen. En nee, daar maak ik geen pics van. Maar het is van zwart ondertussen al naar paars en groen gegaan :p

Tja. Normaal merk je dat al na de eerste dagen. Maar door mijn vitamines en cafeine werd dat wat gecamoufleerd. En ik wuifde de symptomen ook wel een beetje weg :o

• #40.790
maandag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: ???kg

Comments: en we proberen nog maar eens de draad op te pikken.

Untitled.jpg

Gewoon vergeten te wegen of durfde je er niet op te gaan staan? :D

• #40.792
doe je mee aan bw benchen?

• #40.794
  • #40.799
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 63min
Bodyweight: ???kg

Comments: toch nog niet 100% in orde allemaal

Untitled.jpg

Pas je een beetje op met jezelf Rob! Ziek nou gewoon eens uit..het is latig ik weet het, maar zo lijk je te blijven kwakkelen..

Terug
Naar boven