AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Toch netjes Rob! Die compounds lever je natuurlijk als eerst op in!

Zijn die rows echt maar 60% :eek!:

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.822
Tijdje niet gekeken hier en nog steeds aan het sukkelen met ziek zijn :(

Heb er ook last van, voel me al weken niet 100% maar ook niet echt ziek. Beetje hoesten, koud hebben etc. Blehhhh

Heb er ook last van, voel me al weken niet 100% maar ook niet echt ziek. Beetje hoesten, koud hebben etc. Blehhhh

ja inderdeed je wordt r ook zo moe van, eeey

• #40.827

Bij mij is het nogal een opeenstapeling van dingen :) Eerst mijn schouder, toen griep, toen nogmaals griep en nu een lichte vergiftiging :)

Voedsel vergiftiging?

Paddo's zijn toch geest veruimend,
Wellicht een andere PW nemen Robbie?

• #40.831
Nope. Er zat iets in mijn antibiotica waar ik niet tegen kon.

:roflol: Ik had al in geen jaaaaaren meer geest verruimende middelen gebruikt ;)
Als je weet waarvan maar lijkt me moeilijk te gokken
Heb je nou een knoop in je maag...ai ai lastig...eet je dr maar doorheen..Beterschap man

mooie gewichten weer rob en dat op 60 % - sterk man

• #40.834
Als je weet waarvan maar lijkt me moeilijk te gokken
Heb je nou een knoop in je maag...ai ai lastig...eet je dr maar doorheen..Beterschap man

Nah. Het is gewoon een overdosis van die stof. Door mijn vitamines en cafeïne zijn de symptomen wat afgezwakt. Maar eigenlijk had ik gewoon naar de dokter moeten gaan toen ik ineens zwarte
diarree had met bloed erbij :p Ach ja. Blijven gaan gewoon tot ik er in dit geval letterlijk bij neerviel en mijn hoofd de tafel, stoel of verwarming heeft geraakt in de keuken. Paar dagen wel half dood
geweest vorige week maar ondertussen gaat het wel weer. Enkel nog een hoofdwonde en een blauw oog :)

mooie gewichten weer rob en dat op 60 % - sterk man

Thanks! Ging moeizaam allemaal John

• #40.835
Vandaag geen tren. Het weekend ook geen cardio. Mooi is dat weer.

Dinsdag een zeurend gevoel in mijn rug na het trainen.
Woensdag leek het wat erger te worden
Donderdagavond liep ik zoals een eend.
Vandaag en komende dag dus Naproxene en Cataflam

Ik begin het stilaan allemaal moe te worden.

Ik ben een drietal jaar geleden begonnen met hardlopen. Ik slaag er telkens in een maand of vier te lopen waarna ik weer een aantal maanden buiten strijd ben met een of andere blessure, ik ken het gevoel dus dat je er moedeloos van wordt...

• #40.837
Ik ben een drietal jaar geleden begonnen met hardlopen. Ik slaag er telkens in een maand of vier te lopen waarna ik weer een aantal maanden buiten strijd ben met een of andere blessure, ik ken het gevoel dus dat je er moedeloos van wordt...

Tja. Ik train al +10 jaar eigenlijk zonder noemenswaardige problemen. Maar afgelopen maanden lijkt het gewoon niet op te houden.

Tja. Ik train al +10 jaar eigenlijk zonder noemenswaardige problemen. Maar afgelopen maanden lijkt het gewoon niet op te houden.
Het enige wat je kan doen is het even wat rustiger aan doen, jouw lichaam volledig laten recupereren en nadien gwn weer knallen.

• #40.839
Terug
Naar boven