- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan hoef je je al helemaal geen zorgen te maken dat je zoon gaat opwarmen met jouw 1RM
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hoef je je al helemaal geen zorgen te maken dat je zoon gaat opwarmen met jouw 1RM

Het zal kantje boordje zijn in ieder geval
Vanaf gisteren dus ook maar een lichte clen cut begonnen voor een weekje, max 2.Doe je nog wel iets als schuimrollen of rekken en strekken voor de rug?

Worden die dingen zo populair?Nope. Helemaal niets eigenlijk. Ben wel aan het kijken voor een foamroller maar die zijn haast overal buiten stock![]()

Worden die dingen zo populair?
Ik heb zeker geen spijt gehad van de aanschaf. Al doe ik vnl rug en benen ermee. Voorkant, nek en armen vind ik lastiger te rollen.

Het originele recept is met een thais vrouwtje van max 45 kg he?

Thaise massages zijn het medicijn. Waar je ook maar last van hebt..
Kloten dat je niet kan liften man.Wel verstandig om in ieder geval een beetje cardio te doen. Icm clen zal het wel flinke shreds opleveren, hehe!

Dat is mooi klote Rob! Cardio in plaats van krachttraining..![]()

Foei Rob!Bwah. LB trainingen missen vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg![]()
Dit is niet hardcore!
Had ik er een toestel voor, zou ik ze waarschijnlijk niet eens meer doen 
Aha...dus jij snapt vast waarom ik lekker legpresses en hacksquats doe..f**k hardcore. Ik vind DL'en en SQ'en niet leukHad ik er een toestel voor, zou ik ze waarschijnlijk niet eens meer doen
![]()