MuscleMeat

Robke's trainingslog

Welke smaak chocolademelk wordt het?

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.922
dit wordt cut?

• #40.924
  • #40.925
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 75min
Bodyweight: 95kg

Comments: toch maar voorzichtig gedaan :o

2a7yjwi.jpg

Netjes man :)

• #40.927
Gewoon plate loaded leg press neerzetten :)

• #40.930
Leuke plannetjes Rob. Dat wordt weer flinke gains maken begrijp ik.
Sheiko gaat het niet worden, maar wat voor trainingsroutine ga je wel doen..? Houd je vast aan dit UB/LB schema, of probeer je weer eens iets anders?

• #40.932
Leuke plannetjes Rob. Dat wordt weer flinke gains maken begrijp ik.
Sheiko gaat het niet worden, maar wat voor trainingsroutine ga je wel doen..? Houd je vast aan dit UB/LB schema, of probeer je weer eens iets anders?

Gewoon UB/LB. Vind ik gewoon het leukst om te doen en het past het beste in mijn tijdbeschikbaarheid. Ik heb sinds deze week al wat oefeningen toegevoegd dus er komt ook wat meer volume.
Voor de rest bekijk ik het in de loop van de weken.

Never change a winning team :wl:

• #40.934
heb je nou een homegym?

:roflol:

Nou Ron, de laatste maanden is het gewoon doen wat je kan doen geweest. Paar blessures, ziek geweest enzo. Maar goed, we zijn terug 100% in orde nu :)

Klote blessures! Heb je de oorzaak hiervan ook opgelost/aangepakt of is het iets uit het verleden?

• #40.937

Al van 2006 ofzo niet meer in een gym geweest. Nu ja, tenzij voor een keertje ofzo.

Klote blessures! Heb je de oorzaak hiervan ook opgelost/aangepakt of is het iets uit het verleden?

Verkeerde houding op het kantoor denk ik. Dus een triggerpoint in mijn suprinatus. Heb ik eruit gekregen met triggerpoint balletjes en masseren. En recentelijk door mijn rug gegaan.
Geen idee hoe dat kwam. Ik vermoed door een verkeerde rep bij mij GM's ofzo.

• #40.938
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (400mg; PrimaForce); Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec; 1sc)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 94kg

Cardio - wisselende HBPM adhv toestelprogramma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Comments: gisteren een etentje gehad met het werk. Vandaag viel me zwaar dus uit bed te raken :o

Laatst bewerkt:
Je gewicht is weer goed aan het zakken! Lang leve clen!:woot:

20 weken on...this gonna be good!!:cheer:

• #40.940
Je gewicht is weer goed aan het zakken! Lang leve clen!:woot:

20 weken on...this gonna be good!!:cheer:

Yups. Gaat lekker zo. Maar ik moet ook wel toegeven, nu ja buiten gisteren, dat ik aardig clean eet op het moment. Natuurlijk om zo snel mogelijk de 90 aan te tikken en dan on te gaan :p

Terug
Naar boven