MuscleMeat

Robke's trainingslog

Training van zonet:

Sleep: 6u30 (ging best wel goed)
Food: 1300kcal
Health: smoking hot
Mentality: p*ssy style !
Temp in Gym: 34°

Warm up
Bench Press 12xbb 10xbb 10x50

6xyzxd.jpg

Trainingstijd: 106min
Polardata: 135avg - 174max - 1351kcal
Comments: jonge jonge wat liep mijn borst vol. Djees, verschrikkelijke pump.
Zelfs mijn vrouwtje zei:"hoe zie je nu toch maar uit". Ik ben dus iets goed
aan het doen :D

Ben echter wel helemaal kapot gegaan op die cardio. Wat was me dat warm.
Zweet gutste langs mijn benen mijn schoenen in.

Conclusie: lekkah !
Wat ben je toch een atleet éh?!!!! :thumb:
Zo lopen en fietsen... :bow:

Lekker kort, even snel krachttraining gedaan.
Vind je vrouw je al een beetje gedrochtig worden..? :D

Hey Rob. Ziet er weer goed uit joh! Lekker zo om weer aan de slag te zijn? :)
Zie dat je dips doet, wat me eraan herinnerde dat ik dat op m`n trainingsschema heb gezet, terwijl er in de gym geen rek o.i.d voor is. Heb jij toevallig een idee hoe ik en soortgelijke oefening naast Bench Press, inc DB press en pec-dec flyes kan doen? (A)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.103
Wat ben je toch een atleet éh?!!!! :thumb:
Zo lopen en fietsen... :bow:

Lekker kort, even snel krachttraining gedaan.
Vind je vrouw je al een beetje gedrochtig worden..? :D

:lol: prestaties misschien, het uitzicht nog verre van :lol:

Ach ja, we moeten bezig blijven zolang het nog kan. Komende dagen heb ik
weer een BBQ en een dorpsfeest in het verschiet. Dus er gaan weer een pak
kcal aankomen :roflol:

Hey Rob. Ziet er weer goed uit joh! Lekker zo om weer aan de slag te zijn? :)
Zie dat je dips doet, wat me eraan herinnerde dat ik dat op m`n trainingsschema heb gezet, terwijl er in de gym geen rek o.i.d voor is. Heb jij toevallig een idee hoe ik en soortgelijke oefening naast Bench Press, inc DB press en pec-dec flyes kan doen? (A)

Warm of niet, we blijven gaan hé ;) En goh, die 10 rep sets, het leek easy
omdat het gewicht stukken lager ligt dan ik gewend bent, maar naar het einde
van de set of training zit ik er wel goed door.

Ik vind een declined DB press met Hammer Grip eigenlijk nog het meest in de
buurt komen van een dip.

Warm of niet, we blijven gaan hé ;) En goh, die 10 rep sets, het leek easy
omdat het gewicht stukken lager ligt dan ik gewend bent, maar naar het einde
van de set of training zit ik er wel goed door.

Ik vind een declined DB press met Hammer Grip eigenlijk nog het meest in de
buurt komen van een dip.
Klopt ja. Meerdere reps onderschat je zo erg! Heb vaak ook wel zoiets van "Ach, die 10 met dit gewicht doe ik wel ff!", maar valt altijd toch mooi tegen. Tegen de 7e of 8e rep heb je er toch mooi moeite mee!

En decline, ook dat hebben we niet in de gym. Gelukkig gaan ze "binnenkort" verbouwen, anders was ik er zo weg geweest. Geen squatreck, geen dipreck, geen decline bankje..
Dan maar 3 oefeningen borst, hoewel ik dat wel mager vind! (Flyes heb ik maandag al gedaan, en goed ook!)

• #4.105
Klopt ja. Meerdere reps onderschat je zo erg! Heb vaak ook wel zoiets van "Ach, die 10 met dit gewicht doe ik wel ff!", maar valt altijd toch mooi tegen. Tegen de 7e of 8e rep heb je er toch mooi moeite mee!

En decline, ook dat hebben we niet in de gym. Gelukkig gaan ze "binnenkort" verbouwen, anders was ik er zo weg geweest. Geen squatreck, geen dipreck, geen decline bankje..
Dan maar 3 oefeningen borst, hoewel ik dat wel mager vind! (Flyes heb ik maandag al gedaan, en goed ook!)

Als je geen decline hebt daar, zou ik gewoon een plat bankje zoeken en er een
schijf onderleggen langs één kant. Staat die ook declined hé ;)

3 oefeningen borst kan voldoende zijn hoor. Als je maar genoeg setjes en zwaar genoeg gaat imo.

Klinkt een beetje health care type gym. Zat ik vroeger ook in. Steeds ruzie met
de eigenaar enzo :D

Als je geen decline hebt daar, zou ik gewoon een plat bankje zoeken en er een
schijf onderleggen langs één kant. Staat die ook declined hé ;)

3 oefeningen borst kan voldoende zijn hoor. Als je maar genoeg setjes en zwaar genoeg gaat imo.

Klinkt een beetje health care type gym. Zat ik vroeger ook in. Steeds ruzie met
de eigenaar enzo :D
Damn, dat is nog een goed idee ook! Hij kan 1 standje verder dan plat, dat is denk ik 20 graden ofzo? Aantal schijven eronder, en hij staat al wat schuiner. Goed idee! Beetje improviseren dan maar :D

Het is geen Health Care gym, het heet Squash & Fit. Is gewoon een lokale gym. Vrij moderne apparatuur, maar gebrek aan ruimte, waardoor er een gebrek is aan apparaten. Ik meen dat ze 1000 m2 erbij hebben gekocht (Er zat een indoor ski-hal achter), en dat willen ze nu ook gaan gebruiken als fitnessruimte. Dan komen de missende apparaten er wel, alsmede barbells waar al standaard gewicht aan zit, zodat je niet hele tijd hoeft te wisselen etc.)

pffff je hebt hard je best gedaan. Het was bij mij in de sportschool erggg warm.. maar echt geen 34 graden pfffff hoe hou je dat vol! Geen airco in je personal gym?

:eek!:

Ik deed even wat kalmer aan met de logjes en ik moet bij jou gewoon 5 pagina's bijlezen :rolleyes: :D

Om toch maar weer even terug te komen op de voeding :roflol:, jij denkt dat je in het weekend te erg junked waardoor je je dieetweek verknald.
Dat was iig bij mij ook steeds het geval. Ik heb bemerkt dat ik wel resultaat heb als ik het bij een junkmaaltijd houd maar 1 dag is gewoon teveel, laat staan 2 dagen....
Mijn man is iedere 5e dag vrij en dan gingen we vaak een dag smokkelen maar daardoor verknalde ik ook weer de dieetdagen.
Bij hem maakt het gewoon niet uit maar bij mij helaas wel...
Na de contest probeer ik toch wat wijzer daarmee om te gaan en gewoon voor max. 2 smokkelmaaltijdjes p/w te kiezen.
Ik wil niet alles voor niets hebben gedaan.
Misschien heb jij precies hetzelfde plus nog een veel tragere stofwisseling dan ik.
Momenteel zit ik nog steeds op zo'n 1500kcal maar het lijkt ook niet veel zoden meer aan de dijk te zetten :(
Ben eigenlijk zelfs bang om vanaf zondag te gaan laden :eek:
Afwachten maar...

• #4.109
pffff je hebt hard je best gedaan. Het was bij mij in de sportschool erggg warm.. maar echt geen 34 graden pfffff hoe hou je dat vol! Geen airco in je personal gym?

Neeje, grootste luxe in mijn schuur is een ouder ventilator :)

:eek!:

Ik deed even wat kalmer aan met de logjes en ik moet bij jou gewoon 5 pagina's bijlezen :rolleyes: :D

Om toch maar weer even terug te komen op de voeding :roflol:, jij denkt dat je in het weekend te erg junked waardoor je je dieetweek verknald.
Dat was iig bij mij ook steeds het geval. Ik heb bemerkt dat ik wel resultaat heb als ik het bij een junkmaaltijd houd maar 1 dag is gewoon teveel, laat staan 2 dagen....
Mijn man is iedere 5e dag vrij en dan gingen we vaak een dag smokkelen maar daardoor verknalde ik ook weer de dieetdagen.
Bij hem maakt het gewoon niet uit maar bij mij helaas wel...
Na de contest probeer ik toch wat wijzer daarmee om te gaan en gewoon voor max. 2 smokkelmaaltijdjes p/w te kiezen.
Ik wil niet alles voor niets hebben gedaan.
Misschien heb jij precies hetzelfde plus nog een veel tragere stofwisseling dan ik.
Momenteel zit ik nog steeds op zo'n 1500kcal maar het lijkt ook niet veel zoden meer aan de dijk te zetten :(
Ben eigenlijk zelfs bang om vanaf zondag te gaan laden :eek:
Afwachten maar...

Ja, ik weet het ook niet. Het is al erg geminderd hoor. En het alcohol verbruik
zeker. Zelfs op vrijdag cheat of drink ik niet. Enkel zaterdagavond en dan op
zondag een paar glazen wijn. Goh, mijn notities zullen de open wonde wel tonen :roflol:

Goh, ik ben ook wel benieuwd naar je laden. Veel voedingsdeskundigen raden
het steeds meer en meer af. Maar, als het lukt, is het wel een immens verschil

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Training van vandaag:

Sleep: 8u
Food: 1300kcal
Health: very good
Mentality: back day, favorite day !
Temp in Gym: 26°

Warm up

BOR: 12xbb 10xbb 10x50

1zqyrut.jpg

Trainingstijd: 102min (start @ 10u40)
Polardata: 133avg - 154max - 1121kcal
Comment: Lekker getraind ondanks maar 2 maaltijden te hebben gehad.
Rack pull viel wel mee, maar meer ermee trekken dan een deadlift lukt me
niet. Raar ... Goede pomp, volle rug, strakke biceps, leuk dus :p

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Wat heb ik tot nu toe gegeten deze week?

bf5312.jpg

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Wat ben ik nog van plan?

Tsja, morgen buik & cardio trainen. Maar dan komt er een BBQ. Ga zoveel mogelijk mager
vlees eten en de sausjes en de carbs links laten liggen. Tuurlijk gaan er ook wel een paar
biertjes sneuvelen :o

Morgen bij opstaan, voor de training, komt er trouwens nog eens een weging/meting.

Mooi totaal overzicht, zo eens even op mn gemakkie lezen!

Ik schrik me toch een boomstam, dat wil je niet weten :roflol:

Zeker een mooie training op jouw kcal!
Jij hebt geen honger op jouw voedingsschema en ik ben van jelly, ra ra.....ik geef wel de
voorkeur aan jouw gevoel van geen trek :D
Op vrijdagavond ben je ook al een heilig boontje geworden, dat moet toch uiteindelijk resultaat op gaan leveren,
vooral als je het een beetje netjes houdt bij die bbq ;)

Wat dat laden betreft heb ik berekent dat ik 1,5kg aardappelen p/d moet eten of 1,6kg rijst :eek: :rolleyes: eiwitten megahoog houden........
Dat gaat niet lukken dus ik denk dat ik maar wat carbs minder pak dan 3,3gr per kg lichaamsgewicht :D
In mijn normale doen at ik al nooit meer dan 100 tot max 170gr.
Heb je misschien een naam of een linkje van diegenen die het afraden?

• #4.112
Mooi totaal overzicht, zo eens even op mn gemakkie lezen!

Het is me nogal een boterham ;) Op maandag staat het weekend er ook bij :)

Ik schrik me toch een boomstam, dat wil je niet weten :roflol:

Zeker een mooie training op jouw kcal!
Jij hebt geen honger op jouw voedingsschema en ik ben van jelly, ra ra.....ik geef wel de
voorkeur aan jouw gevoel van geen trek :D
Op vrijdagavond ben je ook al een heilig boontje geworden, dat moet toch uiteindelijk resultaat op gaan leveren,
vooral als je het een beetje netjes houdt bij die bbq ;)

Wat dat laden betreft heb ik berekent dat ik 1,5kg aardappelen p/d moet eten of 1,6kg rijst :eek: :rolleyes: eiwitten megahoog houden........
Dat gaat niet lukken dus ik denk dat ik maar wat carbs minder pak dan 3,3gr per kg lichaamsgewicht :D
In mijn normale doen at ik al nooit meer dan 100 tot max 170gr.
Heb je misschien een naam of een linkje van diegenen die het afraden?

Ja nou, die boomstammetjes, dat was even een 300kcal meer dan wat ik had
gedacht. Zo zie je maar, die komen er ook weer niet meer in :)

En op die BBQ ga ik mijn uiterste best doen. En proberen om zeker niet meer
dan een paar biertjes te drinken.

Nou, dat laden lijkt mij anders wel leuk. Maar jeezes, daar ga je toch last
van je maag van krijgen lijkt me zo? (lees dat nogal een in de MD ivm dat laden)

Nou, dat laden lijkt mij anders wel leuk. Maar jeezes, daar ga je toch last
van je maag van krijgen lijkt me zo?

Daar ben ik ook bang voor omdat ik nu 2 dagen op eiwit en groente zit en morgen echt op alleen eiwit.
Laden met genoeg drinken erbij lijkt me ook leuk, maar ja, je weet... :(

He, ik zag net in een bovenstaande post van jou 2 x zoiets staan:

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Heb jij dat zelf ingesteld dat je post op deze manier wordt neergezet? Want ik heb dit nu ook, maar ik weet niet hoe dat komt/wat ik gedaan heb, dus ik kan het ook niet 'uitzetten' :(

• #4.115
He, ik zag net in een bovenstaande post van jou 2 x zoiets staan:

Heb jij dat zelf ingesteld dat je post op deze manier wordt neergezet? Want ik heb dit nu ook, maar ik weet niet hoe dat komt/wat ik gedaan heb, dus ik kan het ook niet 'uitzetten' :(

Heel irri, ik weet ook niet hoe en of ik het kan uitzetten ...

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Metingen van vanmorgen:

2vuc0uv.jpg

Comments: zozo, die paar dagen eten en rusten hebben me blijkbaar echt wel goed gedaan :p

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Training van vanmorgen:

Sleep: 6u (met moeite)
Food: 0kcal pre wo (rest van de dag nog geen idee)
Health: feeling whiiii
Mentality: Run Rob Ruuuuuun !!!

zwyxb8.jpg

Trainingstijd: 83min (start @ 7u30)
Polardata: 139avg - 178max - 985kcal
Comments: lekkere burn in the abs. Jammer dat ze onder zo'n speklaag
verstopt zitten, anders was ik het mannetje wel :roflol: Nah, joking aside,
mijn bovenste abs en de rest begint langzaam te tonen. Moest ik niet geplaagd
zijn met mijn los vel, was het al een heel ander zicht.

• #4.117
goed bezig zo!!

• #4.119
Voorbije week ... BBQ party heeft mij de das omgedaan, maar al bij al is het nog niet zo slecht.

Dit zijn louter de in en out kcals. Dus geen rekening gehouden met BMR en toestanden.

30xh24y.jpg

Wat staat er deze week op het plan? Ik ga dus net zoals ik afgelopen week mijn gehele
voeding bijhouden. Dat houdt mij ook een beetje op de het rechte pad zeg maar.

Vandaag ga ik schouders trainen, en dan naar het Looi Feest. Dus daar ga ik dan wel
ook enkele biertjes drinken. Maar die kcals zal ik dan wel komend weekend weer compenseren
door daar minder te drinken. Vanaf nu ga ik dus voor weektotalen qua kcals.

Laatst bewerkt:
Wat was je laat vanmorgen :D

Ik vind dat er maar veel gefeest wordt bij jou,
zo kan je haast niet op het rechte pad blijven....:(

Terug
Naar boven