- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poeh! Die bench is wel weer goed hoor. Kan ik alleen maar van dromen.
Toch een beetje aan het Marvinnen ook de laatste tijd lees ik?![]()
Je geeft toch orders aan je vrouw dat zij je eten kookt??
Met die BW gains kan je een paar jokersets op de bench niet laten natuurlijk ;D. Succes met de deads vandaag! Ik heb ze ook op het rogramma staan. setjes van 7![]()
Maar ik zit nog héél ver van mijn all time PR van 170 natuurlijk 
Haha. Nee man. We waren gewoon allebei redelijk gaar door al dat verhuizen tussen kamers en de troep opruimen. Dus ja. Dan puffen we 's avonds allebei wel uit.

Die rugfoto is wel erg potato! Komende tijd gaan we boulder-shoulders maken big R!

Poeh. Je bent ongeveer 2x zo breed dan dat ik ben.Nog een weekje of 2 'cutten' en dan begin ik de cardio wat te droppen

Gelukkig, ben ik toch nog iets groter...Wel... ik weeg dan ook bijna 30kg meer en ben 3cm korter![]()

Als Rob over straat loopt kan hij genieten van de ziltige lucht van alle vagina's om hem heen...Heb je alleen maar meer kans om ergens tegen een hanglamp te lopen![]()

Als Rob over straat loopt kan hij genieten van de ziltige lucht van alle vagina's om hem heen...![]()

Als Rob over straat loopt kan hij genieten van de ziltige lucht van alle vagina's om hem heen...![]()