Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.543
Wat een zielig beta mannetje ben je ook, man, man, man.

Ga je weer lekker lopen schelden en beschimpen? Typisch weer.

Ik beantwoord gewoon een vraag naar mijn mening. En dus geef ik gewoon mijn visie. Als jouw visie daar niet mee strookt, is dat lekker jouw probleem.

Verder ga ik er ook niet meer op in gaan. Als jij denkt op 22% ofzo te staan, fine. Ik vind dat niet. En we gaan er sowieso niet uit raken.

Let it be... Peace on earth, love and good happiness stuff enzo..... :)
Als er al gescholden moet worden laat mij dat dan doen. Mij krijgen jullie toch niet te pakken. Ik ren jullie allemaal de moeder. ;)

Ga je weer lekker lopen schelden en beschimpen? Typisch weer.

Ik beantwoord gewoon een vraag naar mijn mening. En dus geef ik gewoon mijn visie. Als jouw visie daar niet mee strookt, is dat lekker jouw probleem.

Verder ga ik er ook niet meer op in gaan. Als jij denkt op 22% ofzo te staan, fine. Ik vind dat niet. En we gaan er sowieso niet uit raken.

Ik zie dit als een belediging en dus ook een soort van schelden omdat ik weet hoe 30% eruit ziet en zelf verdomd goed weet hoe ik er zelf uitzie. Gisteren had ik alles weer gerelativeerd en was alles vergeten maar je blijft weer gewoon doorgaan terwijl jouw buik atm waarschijnlijk zelfs dikker is als de mijne :roflol:

Ik zie dit als een belediging en dus ook een soort van schelden omdat ik weet hoe 30% eruit ziet en zelf verdomd goed weet hoe ik er zelf uitzie. Gisteren had ik alles weer gerelativeerd en was alles vergeten maar je blijft weer gewoon doorgaan terwijl jouw buik atm waarschijnlijk zelfs dikker is als de mijne :roflol:
Dit heeft geen zin jongens. Maak gewoon een foto. Uploaden en vergelijken. Klaar! No more...

• #41.547

Jij ziet alles als een belediging wat geen gatlekkerij en fanboy gedoe is. Maar owh wee als er iemand eens wat kritisch zegt, dan krijgt die direct wat cheap shots naar zijn hoofd gezwierd.

En maak dat jezelf maar wijs. Mijn abs zie je nog steeds.

And the story contineus.... :popcorn:

• #41.551

Ja, wat dan ? Wat is je excuus om niet te komen dan ? Het is niet ver rijden voor je en dan heb je in ene weg een goede training meegepikt. Ben je toch dikker dan je roept of is het misschien omdat jij mensen daar onterecht beschuldigde van illegale middelen gebruik ? Er zal heus niemand bijten :rolleyes:

• #41.556
Ja, wat dan ? Wat is je excuus om niet te komen dan ? Het is niet ver rijden voor je en dan heb je in ene weg een goede training meegepikt. Ben je toch dikker dan je roept of is het misschien omdat jij mensen daar onterecht beschuldigde van illegale middelen gebruik ? Er zal heus niemand bijten :rolleyes:

Omdat ik daar niks verloren heb, er niks kan doen en daar niks is wat mij boeit. Geen oefeningen noch mensen.

En ik kan sowieso bij wijze van spreken het toilet hier opgaan, mijn abs flexen en een six pack hebben. Dus nee, dikker ben ik niet. Een opgeblazen maag is niet hetzelfde als high BF%

Wat een flauw excuus, je kunt er zowat alle krachtsport oefeningen doen, ook gewoon je vaste routine, en we kunnen een einde maken aan deze 'vete' :rolleyes:
Spreek dan iets af met mij alleen ? Ik durf gerust langs jou te komen staan, any given day.

Met het peertje van het wc licht zie je er idd misschien wat beter uit, met de juiste lichtinval op de vetrolletjes en zo..

• #41.559
Wat een flauw excuus, je kunt er zowat alle krachtsport oefeningen doen, ook gewoon je vaste routine, en we kunnen een einde maken aan deze 'vete' :rolleyes:
Spreek dan iets af met mij alleen ? Ik durf gerust langs jou te komen staan, any given day.

Met het peertje van het wc licht zie je er idd misschien wat beter uit, met de juiste lichtinval op de vetrolletjes en zo..

Ja man. Morgen of overmorgen hé. Om 5u 's morgens verwacht ik je :roflol:

Mijn agenda zit al vol genoeg zonder dat ik mezelf moet gaan bewijzen ergens.

En hier staan zat foto's in dit log met allerhande lichtvallen. En komende tijd, als het wat warmer is in mijn schuur komen er nog. Dus lichtinval maakt voor mij geen hol uit.

Ja man. Morgen of overmorgen hé. Om 5u 's morgens verwacht ik je :roflol:

Mijn agenda zit al vol genoeg zonder dat ik mezelf moet gaan bewijzen ergens.

En hier staan zat foto's in dit log met allerhande lichtvallen. En komende tijd, als het wat warmer is in mijn schuur komen er nog. Dus lichtinval maakt voor mij geen hol uit.

Oké, hou het dan maar op een toetsenbord oorlog, als je je bedenkt hoor ik het wel.

Terug
Naar boven