- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Woodchoppers, wow dat is ff geleden dat ik die iemand heb zien doen :O
Maar het beviel wel 
Vind persoonlijk woodchoppers lekkerder vanaf een high pulley..Ik ben er wel nog niet helemaal uit of ik hem aan de low pulley ga blijven doen, of aan de latpulleyMaar het beviel wel
![]()
Toen ik m nog deed, deed ik altijd lat pulley eigenlijk. Voor m'n gevoel een grotere ROM omdat je 'm verder diagonaal trekt. Geen idee of dat daadwerkelijk ook zo is thoIk ben er wel nog niet helemaal uit of ik hem aan de low pulley ga blijven doen, of aan de latpulleyMaar het beviel wel
![]()
Vind persoonlijk woodchoppers lekkerder vanaf een high pulley..
Lekkere deads Rob! Zal pittig zijn geweest die rust-pauze sets!

Toen ik m nog deed, deed ik altijd lat pulley eigenlijk. Voor m'n gevoel een grotere ROM omdat je 'm verder diagonaal trekt. Geen idee of dat daadwerkelijk ook zo is tho
Zowieso snap ik altijd bijster weinig van het begrip 'speed deadlifts'Volgende keer eens proberen dan
Tja. Normaal moet je gewoon 6 reppers speed DL pakken. Maar als de speed eruit is na een double, heeft het niet veel zin denk ik zo. Dan beter een paar pufjes doen, reset en lift again.
Zowieso snap ik altijd bijster weinig van het begrip 'speed deadlifts'

Is dat eigenlijk niet altijd het doel? Heb ze zelf ook weleens geprobeerd, maar het werden eerder lompe lelijke reps...Het is gewoon een 'explosievere' manier van DL'en imo. Zonder dat er ook maar ergens een hitch of vertraging komt in de lift. Denk ik dan![]()

Is dat eigenlijk niet altijd het doel? Heb ze zelf ook weleens geprobeerd, maar het werden eerder lompe lelijke reps...![]()
Focus op de pull is wel veel beter zo imo. En ik maak wat volume. Dus slecht zal het wel niet zijn 
Die Speed DL hakken dr wel in
Dan kom je longen en lucht tekort...lijkt wel cardio![]()

Goed filmpje. Na deel 1 wel stoppen met kijken haha.
En dan begin ik aan de films met een C. Haha