- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Wil je ook wat kale lippen tegen jouw harige voelen ofzo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik laat me niet verleiden tot een threesome.Wil je ook wat kale lippen tegen jouw harige voelen ofzo?![]()

Dat ligt meer aan je eigen gevoel denk ik.Met je skinny jeans insinueer je wel andere dingen hoor![]()

Ik had wel een beter discussie verwacht van een 30% powerlifter(?) vs natty 5% anorexia patient![]()

OK.

Maar ik ben natty en heb mijn maximale natty limiet bereikt, omdat ik schijt genetics heb.Speel nou gewoon mee
Misschien moet jij je even mengen met je schrale 70kg aan vvm![]()

Maar ik ben natty en heb mijn maximale natty limiet bereikt, omdat ik schijt genetics heb.![]()
Mijn vrouw zei gisteren nog: je traps staan zo dik, en je buik is precies een bolletje. Misschien moet je maar terug tren nemen. Vorig jaar zag je er beter uit![]()

Opgegeten aan zijn bolle buik te zien!
Als je last hebt van bloat moet je e/k/v ff aanpassen.
Dacht ik ook. Normaal carbs = bloat. Maar ik zit op 50prot 30carb & 20 vet. Normaal is dat ok.
Let je op de dingen die je eet ook op de hoeveelheid zout die erin zit?
pastasaus heeft vaak (voorbeeld) heel veel zout erin.
Maar idd. Ik ga eens kijken of ik ergens wat zout teveel binnen krijg. Maar dan zou de bloat toch overal moeten zijn? Nu heb ik echtWe eten thuis haast niets uit conserven, potjes of pakjesMaar idd. Ik ga eens kijken of ik ergens wat zout teveel binnen krijg. Maar dan zou de bloat toch overal moeten zijn? Nu heb ik echt
gewoon op mijn maag. Dus niet op de buik ofzo. Net onder het middenrif zeg maar.