XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.841
Overal kip halen!

Overal een beetje kip halen is een beetje onproductief, beter op 1 plek veel kip halen. :D

• #41.844
woensdag 18u00 training

Cardio: 20min Fiets - LISS @ 130hbpm

donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 100kg

Comments: Training ging lekker!

Untitled.jpg

• #41.845
Die extra cardio lijkt zijn werk te doen. Ik voel me minder loom en mijn buik begint terug wat normaal uit te zien :) Vraag is of ik nu ga compenseren door bv 200kcal extra aan noten oid te eten. Mmm.
Of gewoon toch maar tren erin jassen en die bold eruit. Dilemma's :p

Die extra cardio lijkt zijn werk te doen. Ik voel me minder loom en mijn buik begint terug wat normaal uit te zien :) Vraag is of ik nu ga compenseren door bv 200kcal extra aan noten oid te eten. Mmm.
Of gewoon toch maar tren erin jassen en die bold eruit. Dilemma's :p
Tren erin:cheer:

Tja. Dan heb ik nog een vail bold over. Dat wil je niet in BE :p Ik ben aan het kijken naar die fast rip :p 100 T prop, 100 Tren ace & 100 mast
had toen ripex liggen (fast rip) had deze uit eindelijk niet gebruikt omdat ik zoveel verhalen over extreme pip las. dus ben benieuwd als je deze gaat pakken ;)

• #41.852
had toen ripex liggen (fast rip) had deze uit eindelijk niet gebruikt omdat ik zoveel verhalen over extreme pip las. dus ben benieuwd als je deze gaat pakken ;)

Klopt. Maar dat was toen een ander merk nog. En ze hebben toegegeven dat de doseringen niet klopte en eigenlijk te hoog lagen ;)

In kebab land hebben ze vast ook wel gear...dan ga je daarna thuis nog even verder...

Weekje of 20 kuren...waarom ook niet ;)

Euhm. Nee :p

En ik heb nu sowieso 20 weken gepland ;) Zoals altijd ;)

Prima tren, eeuh train

• #41.858
:eek:

Hoe kunnen ze dat nou handhaven. Is er controle in de gym met ID en wordt je dan geregistreerd?

Yep. Ze kunnen eender welke random gym binnen stappen en iedereen controleren inclusief potje laten plassen ;) Zelfde verhaal als bv een drug raid in een discotheek.

Waanzinnig.
Ik zal nooit gebruiken (zie niet in waarom, draai geen wedstrijden en ben net niet ijdel genoeg) maar ik vind dat je zelf de mogelijkheid zou moeten hebben om te gebruiken. Zo ga je het alleen maar criminaliseren en maak je het gevaarlijker voor gebruikers.

Terug
Naar boven