Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strakke training ouwe met de dips als eindstation zal de borst ergens van de week wel spierpijn opleveren - top

Weer een training van niveau @Robke78 !. In ieder geval van horger niveau dan de gemiddlede discussie hier op dbb de afgelopen dagen
!

lekker hoor dat coan schema.
Welke week wordt het kutst?![]()
Maar nu komen de low reps weeks. Dat ligt me wat beter
Maar vanaf week 7 wordt het wel serieus aan de bak gaan.Nice hoor! Het zal flink doorbijten zijn, maar met een schema van DE Ed Coan kom je er wel denk ik
Bah. puuding quads.

Tot nu toe gaat het vrij ok allemaal. Maar goed, het is ook maar een aanloop eigenlijk. De 2de cycle die erachter komt naar de 250 is eigenlijk het doel

Dat gaat lukken. Zou het een all-time PR zijn voor jou?
er zat geen greintje spanning meer op krijgen
Zol lang de pudding buks nog maar functioneert, right?

Hoezo volg je dat coan schema maar half? In het orgineel hoor je ook nog barbell rows, SLDL en shrugs enzo te doen
Tradities zijn er om gebroken te worden.

Tradities zijn er om gebroken te worden.
Weer de cardio speed deadlifts, poeh...![]()

Lekkere triples op de deads Rob!
Maar is het met ananas niet de bedoeling dat alles hard is ipv als pudding voelt?
Nu begint het weer terug normaal te voelen 

Is het niet gewoon 30%Ik weet even niet wat doen. Pff. Ik ben die ballon buik spuigzat. Het meest bizarre is dus dat mijn tang gewoon 14 a 16mm blijft aangeven.
Maar mijn maag steekt zo goed als voorbij mijn borst ineens. En mijn abs blijven gewoon zichtbaar.
Wat is dit? De bold? Vocht?
Misschien toch maar lekker cutten nu de laatste paar maandjes![]()