XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Weer een training van niveau @Robke78 ! :thumb:. In ieder geval van horger niveau dan de gemiddlede discussie hier op dbb de afgelopen dagen :P!

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.782
strakke training ouwe met de dips als eindstation zal de borst ergens van de week wel spierpijn opleveren - top

Nah. Spierpijn heb ik al jaren niet meer eigenlijk. Nu ja, gisteren en vandaag wel in mijn benen. Maar dat komt door het tuinieren van het weekend :p

Weer een training van niveau @Robke78 ! :thumb:. In ieder geval van horger niveau dan de gemiddlede discussie hier op dbb de afgelopen dagen :P!

Garçias amigo.

Ach. Het is bijna zomer, dan komen die topics nu eenmaal naar boven. Dat is al een jaren lange traditie hier :p

• #41.783
maandag 18u00 training

Cardio: 20min Crosstrainer - LISS @ 130hbpm

Terug wat meer cardio om de vertering wat te helpen.

dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 76min
Bodyweight: 100kg

Comments: best ok :)

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker bruh

lekker hoor dat coan schema.

Welke week wordt het kutst? :D

• #41.787
Nice hoor! Het zal flink doorbijten zijn, maar met een schema van DE Ed Coan kom je er wel denk ik :D

Bah. puuding quads.

• #41.789
Nice hoor! Het zal flink doorbijten zijn, maar met een schema van DE Ed Coan kom je er wel denk ik :D

Bah. puuding quads.

Tot nu toe gaat het vrij ok allemaal. Maar goed, het is ook maar een aanloop eigenlijk. De 2de cycle die erachter komt naar de 250 is eigenlijk het doel

er zat geen greintje spanning meer op krijgen :p

Tot nu toe gaat het vrij ok allemaal. Maar goed, het is ook maar een aanloop eigenlijk. De 2de cycle die erachter komt naar de 250 is eigenlijk het doel

Dat gaat lukken. Zou het een all-time PR zijn voor jou?
Zol lang de pudding buks nog maar functioneert, right? :trollface:

• #41.791
Dat gaat lukken. Zou het een all-time PR zijn voor jou?
Zol lang de pudding buks nog maar functioneert, right? :trollface:

Ik ben nog nooit verder dan 230 geraakt op mijn DL :o

pieuwh pieuwh pieuwh

Hoezo volg je dat coan schema maar half? In het orgineel hoor je ook nog barbell rows, SLDL en shrugs enzo te doen

• #41.793
  • #41.795
Lekkere triples op de deads Rob!

Maar is het met ananas niet de bedoeling dat alles hard is ipv als pudding voelt?

• #41.797
  • #41.798
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Creatine (5gr; XXL) -> en ja, 30min later spetterpoep :p
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 100kg

Comments: LISS @ 140hbpm

15min - Crosstrainer
15min - Stepper
15min - Fiets

• #41.799
Ik weet even niet wat doen. Pff. Ik ben die ballon buik spuigzat. Het meest bizarre is dus dat mijn tang gewoon 14 a 16mm blijft aangeven.
Maar mijn maag steekt zo goed als voorbij mijn borst ineens. En mijn abs blijven gewoon zichtbaar.
Wat is dit? De bold? Vocht?

Misschien toch maar lekker cutten nu de laatste paar maandjes :o

Ik weet even niet wat doen. Pff. Ik ben die ballon buik spuigzat. Het meest bizarre is dus dat mijn tang gewoon 14 a 16mm blijft aangeven.
Maar mijn maag steekt zo goed als voorbij mijn borst ineens. En mijn abs blijven gewoon zichtbaar.
Wat is dit? De bold? Vocht?

Misschien toch maar lekker cutten nu de laatste paar maandjes :o
Is het niet gewoon 30%

:trollface:

Terug
Naar boven