AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

bloeddruk regelaar aka trenbolone?

:roflol:

Het is niet verboden in de krachtsport lees ik net :)

Substantie : bisoprolol

Dit geneesmiddel bevat een verboden stof die deel uitmaakt van de categorie bètablokkers.

Bètablokkers zijn enkel verboden binnen wedstrijdverband in de volgende sporten: autosport, biljart (alle disciplines), boogschieten (ook verboden buiten wedstrijdverband), darts, golf, schieten (ook verboden buiten wedstrijdverband) en skiën of snowboarden (bij schansspringen, skiën vrije stijl of halfpipe skiën en het halfpipe of big air snowboarden).

Lijst Geneesmiddelen - Dopinglijn

• Like
Waarderingen: Dr X
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41.883
Het is niet verboden in de krachtsport lees ik net :)

Gezien strongmen in geen enkele categorie valt, want de bonden etc zijn niet erkend, telt alles daar als positief. Ik zou toch maar opletten. Voor je het weet test je positief op deca omdat je
aan je schouder was geopereerd ofzo :p

Gezien strongmen in geen enkele categorie valt, want de bonden etc zijn niet erkend, telt alles daar als positief. Ik zou toch maar opletten. Voor je het weet test je positief op deca omdat je
aan je schouder was geopereerd ofzo :p

Of in het buitenland iets in het drinken doen :D

Ja, ik laat het sowieso op papier zetten ;)

• #41.885
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 76min
Bodyweight: 100kg

Comments: eigenlijk was ik beter gewoon in mijn bed blijven liggen :p

Untitled.jpg

• #41.887
Al zou het hier onder drugs vallen.. Dan nog vind ik het best bizar hoe ver ze (kunnen) gaan in andere landen (in dit geval België)

En die horen er helaas ook bij.. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen, ouwe veteraan

Tja. In Zweden mogen ze je gewoon van straat pikken en je controleren gewoon omdat je er een beetje breder uitziet dan gemiddeld. Dus ik klaag niet :p

True

Beter was je gewoon in je bed blijven liggen!

• #41.893
Wel voorzichtigheid als ik mijn handschoentjes aan doe wanneer ik ga trainen.

Ik train al sinds ik bij Flexx train niet meer met handschoenen..

Mijn nagels lak ik nog wel...en match mijn ondergoed bij mijn kleding..:rolleyes:

Terug
Naar boven