Fitness Seller

Robke's trainingslog

Meh. Deca lijkt me helemaal niks. Ik voel me al ruk van de bloat van bold. Laat staan dat ik dan dk neem :p Para, of die fast rip lijkt me wel wat. Geen idee of ik de bold er dan ook nog in hou ofzo.

Iets schoner eten helpt ook misschien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.102
Iets schoner eten helpt ook misschien?

Tja. Ik heb nu gedurende 2 weken mijn zout beperkt en eet niet zo heel veel crap niet meer. Biertjes heb ik omgewisseld voor rum met cola light enzo en niet meer dan een paar per week.
Voor de rest zat ik vrij goed qua eten. Buiten de sociale verplichtingen dan waar ik geen invloed op heb wat er op tafel komt.

Tja. Ik heb nu gedurende 2 weken mijn zout beperkt en eet niet zo heel veel crap niet meer. Biertjes heb ik omgewisseld voor rum met cola light enzo en niet meer dan een paar per week.
Voor de rest zat ik vrij goed qua eten. Buiten de sociale verplichtingen dan waar ik geen invloed op heb wat er op tafel komt.
Misschien als een echte bro-bodybuilder leven een paar weken en niet zuipen..

:marvin:

Deze snap ik helemaal.
Valt over te twisten maar zal een smaak ding zijn. Ik vind niet alle "ON" fysieken beter.
Dat zeker, is gewoon een feit.
En het is gewoon leuker trainen als je on bent :p
Dat weet ik niet. Zelfs "ON' ga je toch steeds meer willen.

Ik zou zelf nooit gebruiken omdat ik vind dat wanneer je het niet nodig hebt voor wedstrijden en je brood verdienen het niet veel zin heeft. Je verliest je gains zodra je gaat stoppen met gebruik. Vind het uiteindelijk een beetje voor niets dan. Just my 2 cents...

Lijkt me trouwens ook een beste ego dip als je besluit te stoppen met AAS.

• #42.109
Valt over te twisten maar zal een smaak ding zijn. Ik vind niet alle "ON" fysieken beter.

Dat weet ik niet. Zelfs "ON' ga je toch steeds meer willen.

Ik zou zelf nooit gebruiken omdat ik vind dat wanneer je het niet nodig hebt voor wedstrijden en je brood verdienen het niet veel zin heeft. Je verliest je gains zodra je gaat stoppen met gebruik. Vind het uiteindelijk een beetje voor niets dan. Just my 2 cents...

Lijkt me trouwens ook een beste ego dip als je besluit te stoppen met AAS.

Tja. Ik weet wel dat ik vorig jaar mijn beste fysiek ever heb neergezet ;)

En blijven meer willen? Nah. Zoals ik al zei: 100kg op 12% :) En dat zo lang mogelijk onderhouden.

Uiteindelijk is deze hele sport een maat voor niets. Zodra je een tijd stopt, raak je alles kwijt. Zelfs al wordt je ziek ofzo, hop, gelijk x aantal stappen terug. Tja...

Hangt ervan af hoe je ingesteldheid is. Ja, je verliest, maar dat moet je kunnen relativeren. En sowieso ga je weer terug on, dus krijg je het weer terug :)

Haha. Tja. Zo'n psych up had ik niet echt nodig dacht ik :p

En idd, SQ is dezelfde ruk lift.

Zon psych up heb je altijd nodig bij deadlift;)

Ik kan serieus niet eens meer herrinnereb wanneer ik de laatste keer een deadlift sessie zonder psyh up gedaan heb.

Heavy/death metal op maximaal volume aanzetten en denken aan de personen die zo fucking lanzaam door de supermarkt heen lopen en je knalt die deadlifts omhoog

Ik kan serieus niet eens meer herrinnereb wanneer ik de laatste keer een deadlift sessie zonder psyh up gedaan heb.

Heavy/death metal op maximaal volume aanzetten en denken aan de personen die zo fucking lanzaam door de supermarkt heen lopen en je knalt die deadlifts omhoog

Nou op de push & pull verleden zondag heb ik een lift gedaan zonder muziek, zegt de presentator achteraf, waarom wachtte je niet even op de muziek ? Nou, ik zat dus blijkbaar zo in de psyche voor de lift dat ik het niet eens gemerkt had dat er geen muziek speelde, just me and the weights...

• #42.113

Haha. Ja nou. Ik heb hier en daar wel eens gelezen dat je dit enkel bij de zware lifts hoort te doen. Iets met energie sparen ofzo. En ik dacht eerlijk gezegd dat ik het niet nodig zou hebben bij die 220.

En metal hoort er idd bij. Maar goed, dat is meer om een beetje 'boos' te worden. Niet echt een mega oppep ofzo.

:hedbang: Hier evenzo. Pantera, Meshuggah, Sepultura. Super voor Squats en DL! :D

Doe mij maar Hatebreed ofzo voor de zware setjes ;)

Nou op de push & pull verleden zondag heb ik een lift gedaan zonder muziek, zegt de presentator achteraf, waarom wachtte je niet even op de muziek ? Nou, ik zat dus blijkbaar zo in de psyche voor de lift dat ik het niet eens gemerkt had dat er geen muziek speelde, just me and the weights...

Ja. Soms vergeet je gewoon even alles behalve de bar en het gewicht :)

• #42.114
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Beta Alanine (3gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 15min
Bodyweight: ???kg

Comments: LISS @ 130hbpm

15min - Crosstrainer

Zooi schoudergedoe met weerstandsbanden.

15 minuten cardio...en wat geklooi met weerstandsbanden...ik was in mijn nest blijven liggen:rolleyes:

• #42.117
Moet je daarvoor om 5 uur je nest uit.... :(

• #42.120
Terug
Naar boven