Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.221
Neenee, die 760kcal zijn all in. Dus ook de KT erbij.

En tja, geen idee of het gezond is ... ik voel mij toch nog steeds goed :p
Ok maar dan vind ik het aantal verbruikte kcal wel weer wat laag voor een training van 91 minuten. Je hebt natuurlijk wel wat rust perioden tussen de setjes dus het is niet constant een inspanning wat je levert.

Blijft jou hartslag zo laag tijdens een squat sessie dan? Maar 155bmp? Volgens mij schiet ik daar flink bovenuit.

• #4.224
Ok maar dan vind ik het aantal verbruikte kcal wel weer wat laag voor een training van 91 minuten. Je hebt natuurlijk wel wat rust perioden tussen de setjes dus het is niet constant een inspanning wat je levert.

Blijft jou hartslag zo laag tijdens een squat sessie dan? Maar 155bmp? Volgens mij schiet ik daar flink bovenuit.

Tja, soms is het wat meer, soms is het wat minder gewoon. Hangt van de duur af dat mijn hartslag
hoog blijft denk ik. Die polarmeter (jij hebt dezelfde trouwens) meet dat adhv je hartslag hé. En mijne
piekt niet zo heel hoog en zakt gelijk terug.

En ja, gisteren is dit niet boven de 155 uit geraakt. Merk trouwens ook al bij het lopen dat het niet
meer boven de 170 komt. Dit terwijl ik vroeger gemakkelijk op 180-190 liep soms.

Tja, soms is het wat meer, soms is het wat minder gewoon. Hangt van de duur af dat mijn hartslag
hoog blijft denk ik. Die polarmeter (jij hebt dezelfde trouwens) meet dat adhv je hartslag hé. En mijne
piekt niet zo heel hoog en zakt gelijk terug.

En ja, gisteren is dit niet boven de 155 uit geraakt. Merk trouwens ook al bij het lopen dat het niet
meer boven de 170 komt. Dit terwijl ik vroeger gemakkelijk op 180-190 liep soms.
Dan is of je conditie flink omhoog gegaan, of je traint minder intensief. ;)

• #4.226
Dan is of je conditie flink omhoog gegaan, of je traint minder intensief. ;)

Het zal aan mijn conditie liggen ;)

Pauze tussen de reps heb ik namelijk op max 1m30 staan en gewichten zijn toch
ook niet van de minste om setjes van 10 reps mee te draaien. Maar ik merk het
ook hoor. Er is veeeeel minder gehuf en gepuf na een setje. Dat lopen doet echt
wel wonderen voor je conditie.

• #4.227
Training van Gisteren:

Sleep: 5u (lang leve de eca :p)
Food: 1655kcal - 188ei - 83kh - 57v
Health: whoopie
Mentality: lookin' good
Temp in Room: 24°

Cardio: Ministry of Sound - Ultimate Dancemix dvd

Trainingstijd: 40min
Polardata: 121avg - 148max - 340kcal
Comments: lekker gezweet en ik word al wat sneller, leniger in de bewegingen.

Food: 's Avonds heb ik nog noten gegeten anders was het wederom maar een 1200/1300kcal
gebleven en zo heb ik ook weer wat goede vetjes etc binnen.

Supps: jaja, heb nog wat ephi liggen en die ga ik nu even opsouperen. Schat de er nog voor
een weekje ofzo ligt.

Voor de rest vinnek mezelf er wel goed uitzien :roflol: Nu ja, niet super zoals in de boekjes ofzo,
maar toch, het verschil is enorm met het begin van het jaar. Enkel dat verdomde buikvel van
vroeger verknoeid het hele uitzicht. Idem eigenlijk op mijn borststreek. Denk dat ik gewoon enkel
wasknijpers op strategische plaatsen moet knijpen :p

• #4.229
Goeie tip! :p

Nette 'training' hoor! Blijf het idee maf vinden...

Maf? Goh, ik vind het niet zo maf dan bijvoorbeeld op een fiets gaan trappen
en naar de muur staren ondertussen. Nu heb ik nog wat andere beweging en
afwisseling. En zoals ik al eerder zei, er wordt gestretcht, ik word wat sneller
en ik leer nieuwe move for the dancefloor :D

Maf? Goh, ik vind het niet zo maf dan bijvoorbeeld op een fiets gaan trappen
en naar de muur staren ondertussen. Nu heb ik nog wat andere beweging en
afwisseling. En zoals ik al eerder zei, er wordt gestretcht, ik word wat sneller
en ik leer nieuwe move for the dancefloor :D

Je hebt gelijk...
Ik kijk altijd een filmpje of lees een boek als ik aan het trappen ben op m'n hometrainer - maar ik fiets me dan ook niet de blubber ('t is geen ochtendcardio!)...

• #4.232

Kinky ! :roflol:

---------- Toegevoegd om 07:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:22 ----------

Je hebt gelijk...
Ik kijk altijd een filmpje of lees een boek als ik aan het trappen ben op m'n hometrainer - maar ik fiets me dan ook niet de blubber ('t is geen ochtendcardio!)...

Ja, en ik zit heel de winter al op mijn stepper en of mijn spinbike. Dus elke kans
wat ik kan grijpen om dan eens een andere vorm van cardio doen, neem ik met
beide handen.

En gezien het allemaal voorgedaan wordt door onderstaande grieten is ook wel leuk :p

http://www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qks&feature=fvst

...dat nummer kan ik op de radio niet meer horen zonder aan die meiden te denken!
en ik maar 'gewoon' in trainingsbroek in de sportschool staan...

• #4.234
...dat nummer kan ik op de radio niet meer horen zonder aan die meiden te denken!
en ik maar 'gewoon' in trainingsbroek in de sportschool staan...

Volgens mij zouden er niet veel mannen er iets op tegen hebben moest jij ook in
zo'n tenueke rondlopen in de sportschool :D

amaai nie :p

• #4.236
van de namiddag maar weer een beetje bruut proberen te benchen ... kwestie om mijn BB
statuut wat omhoog te krikken weer :D

Volgens mij zouden er niet veel mannen er iets op tegen hebben moest jij ook in
zo'n tenueke rondlopen in de sportschool :D

:roflol: ja dat geloof ik best, volgens mij vinden ze het al niet erg als je in een trainingsbroek flink staat te zweten tot aan je billen en alles zichtbaar word. En maar denken waarom begint iedereen "achter" mijn fiets te cardio-en ;). :roflol:

van de namiddag maar weer een beetje bruut proberen te benchen ... kwestie om mijn BB
statuut wat omhoog te krikken weer :D

Nou ben benieuwd...heb je genoeg energie opgespaard ;)
Suc6 :D Ik ga zo maar een flinke ronde fietsen :D

• #4.239
:roflol: ja dat geloof ik best, volgens mij vinden ze het al niet erg als je in een trainingsbroek flink staat te zweten tot aan je billen en alles zichtbaar word. En maar denken waarom begint iedereen "achter" mijn fiets te cardio-en ;). :roflol:

:meal:

Nou ben benieuwd...heb je genoeg energie opgespaard ;)
Suc6 :D Ik ga zo maar een flinke ronde fietsen :D

Energie opgespaard? Bwah, valt wel mee ... die paar 100kcal meer merk ik niet eens :p

Goed idee, ik heb dat gisteren proberen te doen :) maar het brute mag je eraf laten dan ;)

Zolang je je 110% geeft is het bruut kerel ;)

Met een homegym missen we toch al dat moois he!
Klinkt als de perfecte test booster :p

Terug
Naar boven