- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik was gister ook een halve kilo lichter na mijn training, lekker zweten als een malle! Je staat er trouwens wel goed bij qua gewicht nu Robke, normaal rond de 100kg na het weekend![]()
Je weet nu hoe het moet: iets dat kip of vis bevat, 3 dagen laten staan en het dan opeten.Aangenaam is het echter niet
Tja. Denk dat ik voor de vakantie wederom rond de 90 ga zitten.

Je weet nu hoe het moet: iets dat kip of vis bevat, 3 dagen laten staan en het dan opeten.![]()
Of voor echt snel resultaat gewoon 2 weken laten staan en dan naar binnen gooien. 
Je weet nu hoe het moet: iets dat kip of vis bevat, 3 dagen laten staan en het dan opeten.![]()

Of voor echt snel resultaat gewoon 2 weken laten staan en dan naar binnen gooien.
![]()

Erover? Ik zou het erop gooien. Erover heeft geen zin, ligt het er gewoon naast.

Erover? Ik zou het erop gooien. Erover heeft geen zin, ligt het er gewoon naast.![]()
verzwakt een bench van bijna 140 maken rob - nice hoor

Hmm, dit was niet best nee!Hoewel...even mijn PR liften in een kuttraining..
Met 90kg op een AYCE vakantie gaan geeft je wat ruimte..kun je netjes weer op 100kg thuiskomen![]()

Zonde maar 225 is wel weer nice. Wel low rep die deadlift zeg, was je wel goed warm?
Gear nog hetzelfde?
Ander merk? Andere voeding?Volgens mij niet best. Het is helemaal niet wat ik ervan verwacht had. En helemaal niet zoals vorig jaar.
Vorig jaar stond ik lekker vol en hard. Nu zo plat als een pannenkoek.
Dat is een aardige chemische cocktail man, raar dat je daar niet op reageert dan.

De gear of Rob?