MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik was gister ook een halve kilo lichter na mijn training, lekker zweten als een malle! Je staat er trouwens wel goed bij qua gewicht nu Robke, normaal rond de 100kg na het weekend :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.442
  • #42.445
Erover? Ik zou het erop gooien. Erover heeft geen zin, ligt het er gewoon naast. :D
hqdefault.jpg

verzwakt een bench van bijna 140 maken rob - nice hoor

• #42.449
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Nr1 All you need (1sc; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 94kg

Comments: wat een kut training zeg... fucking veel spierpijn in mijn quads vandaag ook.

Untitled.jpg

Hmm, dit was niet best nee!:sad: Hoewel...even mijn PR liften in een kuttraining..:sad:

Met 90kg op een AYCE vakantie gaan geeft je wat ruimte..kun je netjes weer op 100kg thuiskomen:marvin:

Zonde maar 225 is wel weer nice. Wel low rep die deadlift zeg, was je wel goed warm?
Gear nog hetzelfde?

Hoe is de staat van je ananas?

• #42.454
Hmm, dit was niet best nee!:sad: Hoewel...even mijn PR liften in een kuttraining..:sad:

Met 90kg op een AYCE vakantie gaan geeft je wat ruimte..kun je netjes weer op 100kg thuiskomen:marvin:

Nou nou. Mijn rebound van vorig jaar was een schamele 6 kg :p

Zonde maar 225 is wel weer nice. Wel low rep die deadlift zeg, was je wel goed warm?
Gear nog hetzelfde?

Geen idee waar het aan lag. Het wilde gewoon niet.

Nu op:
500 test
500 bold
300 tren
50mcg T3
80mcg clen

Hoe is de staat van je ananas?

Volgens mij niet best. Het is helemaal niet wat ik ervan verwacht had. En helemaal niet zoals vorig jaar.
Vorig jaar stond ik lekker vol en hard. Nu zo plat als een pannenkoek.

Dat is een aardige chemische cocktail man, raar dat je daar niet op reageert dan.

Fake gear? Te oud? :D

• #42.458
Dat is een aardige chemische cocktail man, raar dat je daar niet op reageert dan.

Tja. Ik stond eerst op 800 test & 1000 bold. Maar daar leek alleen de test een beetje te werken. Dus alles laten zakken en tren erbij. Het doet wel wat, maar niet zoals vorig jaar.
En toen stond ik op 600 test & 600 tren. Bold is niks voor mij gewoon.

• #42.459
Terug
Naar boven